Kompanija Apple uveliko je u pripremama za predstavljanje sljedeće generacije iPhonea. Očekuje se da će ne jesen debitovati iPhone 14 serija, koja će obuhvatiti četiri modela. Međutim, dok svi željno iščekujemo iPhone 14 seriju, aktuelni modeli suočavaju se s problemom.
Naime, mnogi korisnici iPhonea izvještavaju da imaju problem koji rezultira deaktivacijom FaceTime i iMessagea na telefonu.
Korisnici iPhonea u posljednjih par dana, najčešće na Twitteru, prijavljuju da imaju problemom sa SIM uslugom. Naime, na iPhone uređajima koji dolaze sa e-SIM podrškom pojavljuje se problem, odnosno greška koja deaktivira FaceTime, iMessage, a u nekim slučajevima i cijelu SIM uslugu. Napomenut ćemo da je ovaj problem trenutno isključivo prisutan kod iPhonea sa e-SIM karticama.
Čak je i poznati Bloombergov novinar Mark Gurman postao žrtvom ove greške, te je na svom Twitter profilu izrazio negodovanje zbog greške, te je uputio pritužbe Appleu i T-Mobileu.
Ovaj problem, međutim, nije ograničen samo na korisnike T-Mobilea, jer i korisnici drugih mobilnih operatera u Sjedinjenim Američkim Državama izvještavaju o istom problemu.
Naprijed pomenuti Mark Gurman napisao je da trenutno postoje dva rješenja za ovaj problem. Prvi je da korisnici dobiju novu fizičku SIM karticu od svog mobilnog operatera i da je umetnu u svoj iPhone. Drugi način je uklanjanje e-SIM računa sa iPhonea i njegovo ponovno postavljanje.
T-Mobile je zajedno sa Appleom potvrdio ovaj problem i iz T-Mobilea su Gurmanu rekli da blisko sarađuju sa kompanijom iz Cupertina na rješavanju ovog problema. Gurman navodi da se trenutno problem širi na iPhone uređaje sa e-SIM karticama koji su trenutno na iOS 15.4, iOS 15.5 i iOS 15.6 beta operativnim sistemima.
Objava Korisnici iPhonea prijavljuju problem koji uzrokuje deaktivaciju nekih aplikacija prenijeta sa portala Bajtbox.