Zbog velikih gužvi tokom vikenda, kupci iz Hrvatske se sve više odlučuju kupovati radnim danom.
Najavom puštanja u rad novog graničnog prelaza u Gradišci, kupci iz Hrvatske će moći koristiti postojeći granični prelaz, samim tim će izbjeći velike gužve i čekanja.
Centrum Retail Park u Gradišci svojim primjerom pokazuje da interes Hrvatskog stanovništa za nižim cijenama i te kako postoji, te da pogranična zona u Bosni i Hercegovini ima veliki potencijal za Hrvatsko tržište.
Šest mjeseci je prošlo nakon otvaranja Centrum Retail Parka, a predstavnik Centrum Retail Parka, komercijalni direktor Branko Vidaković kaže: “Raduje nas činjenica da su kupci u kratkom vremenskom roku prepoznali našu ponudu i zabavni sadržaj, te kao i u drugim većim gradovima postajemo glavno mjesto za okupljanje, šoping i zabavu. Ključna stavka Centrum Retail Parka je sama lokacija i svjetski brendovi koji se nalaze na A listi u svim evropskim Retail Parkovima. Brendovi kao što su Waikiki, New Yorker, Sinsay, Sport Vision, DM, Deichmann, Opposite, Planika, Extreme Intimo, Jeordies, su samo neki koje možete pronaći u Centrum Parku”.
Uz uzbudljive sadržaje, ugostiteljske objekte i dječje igraonice Pizza Bar Gradiška i Sheriff Pub Gradiška postali su novo mjesto zabavnih dešavanja u gradu na Savi.
Svi brendovi nude obrazac za povrat PDV-a (za strance), parking mjesta s punjačima za električna vozila, internet na području cijelog objekta, mjenjačnica, bankomati i još mnogo toga što će olakšati kupovinu.
window.fbAsyncInit = function() {
FB.init({
appId : '1391296191040571',
xfbml : true,
version : 'v7.0'
});
FB.AppEvents.logPageView();
};
(function(d, s, id){
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
(Pressmedia)