United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi, saopćila je da je postala većinski vlasnik slovenske medijske kuće Adria Media Ljubljana.
Nakon odobrenja nadležnih regulatornih tijela, United Media postala je vlasnik 71 posto vlasništva u kompaniji Adria Media, kući koja u svom vlasništvu ima portale i printana izdanja u Sloveniji, ističe se u saopćenju.
“Izuzetno mi je drago što smo završili proces preuzimanja i što je kompanija Adria Media postale dio portfolija United Medije. U svom vlasništvu imaju najbrže rastući digitalni portfolio koji trenutno zauzima 3. mjesto među svim portalima u Sloveniji. Nastavit ćemo razvijati ono što je već sada jako uspješan biznis i da kroz ovo partnerstvo i nova ulaganja dođemo do nove publike”, kazala je izvršna direktorica United Medije Aleksandra Subotić.
Adria Media je, kako se navodi, izdavačka kuća s portfoliom najvažnijih nacionalnih i internacionalnih tiskanih i digitalnih brendova Metropolitan, Avto Magazin, Govori se, Aktivni, Cosmopolitan, Elle, Sensa i Story. Svojoj publici dodatno nudi i specijalne dodatke koji im omogućavaju dodatni sadržaj i zadovoljavaju rastuću potrebu publike za pouzdanim i zanimljivim temama.
Prema službenim mjerenjima slovenskog MOSS-a, digitalna izdanja Adria Medije su četvrti izdavač u zemlji i imaju 52% reacha na slovenskom tržištu.
United Media posluje u osam zemalja u čijem se portfoliju nalazi 58 televizijskih kanala, 28 portala, šest printanih izdanja i pet radijskih stanica.
window.fbAsyncInit = function() {
FB.init({
appId : '1391296191040571',
xfbml : true,
version : 'v7.0'
});
FB.AppEvents.logPageView();
};
(function(d, s, id){
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
(Pressmedia)