U svojoj objavi na Facebooku Kučuk je opisao kako je izgledao ovaj poduzetnički put dug skoro pet godina te zbog čega su se odlučili da ovaj biznis prodaju.
– Bilo je ovo nezaboravno putovanje. Kao što biva sa svim velikim ljubavima, ušli smo, prije skoro pet godina, u ovu priču iracionalno, misleći da će naše emocije, energije, vrijeme i žrtva biti dovoljne da promijenimo navike tržišta. I nije bilo loše. Nakon samo godinu dana smo postali profitabilni, promijenili smo pekarsku industriju u Sarajevu, pa su nas svi veći igrači iskopirali. Do pojave Bonjour Artisan Food, svi su nudli samo peciva. Nakon nas, svi su ubacili salate, sokove, torte i kolače, kopirajući ambalažu, etikete i sve što smo osmislili da ne moramo za svaki proizvod štampati posebno. Podigli smo kvalitet peciva i hljebova, dobili hiljade pohvala na društvenim mrežama i Google platformama. I danas je Bonjour najbolje ocijenjena pekara – napisao je Kučuk.
Navodi dalje kako je na prvi rođendan pekare došla korona koja ih je, kao i mnogo sličnih biznisa, zavila u crno.
– Tražeći način kako da opstanemo, počeli smo se širiti, otvarati nove radnje i ulaziti sve više u dubiozu. Čuvali smo kvalitet i radna mjesta, plaćali sve iz vlastitog džepa, nijedan poticaj ili subvenciju nismo dobili. Tek nakon što smo izgubili više od 600.000KM za manje od dvije godine korone, shvatili smo da naši kupci nisu na lokacijama gdje smo otvarali radnje. Naši kupci su educirane osobe, više platežne moći, koje vode računa o ishrani, čitaju deklaracije i znaju šta znače proizvodi bez emulgulatora, aditiva, umjetnih boja i pojačivača okusa. Takvih nema puno, a spremni su svaki dan doći gdje treba da kupe omiljene proizvode – naveo je Kučuk.
Kaže kako je otvaranje novih radnji bilo najveća greška koju je u poslovnom životu napravio, a njihovo zatvaranje najbolja.
– Greška me sto puta dovodila do bankrota iz kojeg sam se čarolijama vadio, zatvaranje svih radnji osim Marijin Dvora nas je spasilo, dovelo do profitabilnosti i prodaje biznisa. Pokušaji da uđemo u lance prodaje, nije urodila plodom. Organizatori evenata i reklamne agencije su izbjegavali Bonjour za catering iako su svaki put pohvaljeni za svaki zalogaj. Samo su ZiPR i Altermedia iskoristili Bonjour usluge od reklamnih agencija (iako nas svi znaju i vole se izljubiti s nama kad nas vide negdje), ali je ogroman spisak fenomenalnih firmi koji su stalno naručivale i time omogućile opstanak Bonjour do danas. Milion inspekcija smo preživjeli, samo Bog dragi zna s kakvim sve budalaštinama smo se borili – naveo je Kučuk.
Zbog toga su odlučili prodati ovaj lanac.
– Naša Bonjour priča je od danas gotova. Novi vlasnici, odlična bh. firma i divni ljudi, su preuzeli biznis još prije mjesec dana, zadržali su brend, tehnologiju, proizvode, sve zaposlene. Unaprijedili su poslovanje odmah, povećali promet, investicije i broj zaposlenih. Osigurali su da Bonjour doživi procvat za koji mi više nismo imali novca i energije. Dokazali su da nismo pogriješili u kreiranju projekta, tehnologiji, proizvodima. Dokazali su i da me puno manje ljudi, od svih koji se kunu u podršku, voli i podržava iako se trudim da ljudima pomognem – kazao je Kučuk u svojoj iskrenoj objavi.
Naveo je i kako im je prodaja biznisa omogućila da vrate sve kredite i isplate sve dobavljače.
Od decembra njegova supruga i poslovna partnerica Nermina bavi se izdavanjem apartmana preko Booking platforme a do kraja godine otvorit će još tri apartmana.
– Meni ostaje MITA Group, kao jedini projekat i posao koji ću raditi do odlaska u penziju. Dat ću sve od sebe da budemo prepoznati izvan BiH, da unaprijedimo fenomenalne rezultate iz 2022, podignemo prodaju svih klijenata i u vremenu koje dolazi omogućimo plate u prosjeku ili iznad prosjeka IT industrije. Svaka osoba u MITA Group je dio najboljeg tima ikad i zaslužuju posao koji će im omogućiti život bez stresa – najavio je Kučuk.
Kazao je kako Bonjour ostaje pekara u kojoj će kupovati sve što trebaju, zahvalio je timu na trudu i borbi te svima onima koji su ih posjećivali kao i onima koji nisu.
– Bila je ovo skupa, ali fenomenalna škola koja nas je usmjerila bolje od bilo čega što nam se dešavalo u životu. Au revoir boulangerie. Long live advertising and tourism – poručio je Kučuk.
(Haber.ba)