Najpopularnija streaming platforma na svijetu, Netflix, prije nekog vremena povisila je cijene svojih paketa. Sada isto čini i HBO sa svojom HBO Max platformom.
HBO je objavio da će ubuduće cijena korištenja platforme u Sjedinjenim Američkim Državama biti 15,99 dolara, umjesto dosadašnjih 14,99 dolara. Dakle, radi se o povećanju cijene od 1 dolar.
Vijest o povećanju cijene, ipak, ne bi trebala biti iznenađenje, s obzirom na globalnu ekonomsku situaciju, ali i samo stanje u kompaniji. Još od spajanja WarnerMedia-Discovery i formiranja novog medijskog konglomerata – Warnen Bros. Discovery, dešavale su se razne promjene. Došlo je do masovnog otpuštanja unutar kompanije (posebno je pogođen CNN), ukidanja sadržaja itd.
Kada su upitani za komentar o povećanju cijena, predstavnici HBO MAX-a nisu ponudili mnogo informacija, već su jednostavno portalu TechRadar proslijedili saoštenje o povećanju. U samom saopštenju se navodi da će “povećanje cijene od jedan dolar omogućiti kompaniji da nastavi ulagati u pružanje još više programa i poboljšanja korisničkog iskustva.”
Dalje se navodi da je ovo prvo povećanje cijene otkako je platforma predstavljena 2020. godine. Troškovi stvaranja novih filmova i serija rastu i sada se očekivano prenose na pretplatnike.
Zanimljivo je istraživanje nedavno provedeno u Sjedinjenim Američkim Državama. Naime, ustanovljeno je da više od polovine onih koji koriste streaming servise svoj izbor zasnivaju na cijeni, dok samo trećina razmatra izbor sadržaja koji platforma pruža.
HBO nudi i opciju sa reklamama, koja je uvedena na ljeto prošle godine, i ona košta 9,99 dolara. No, pitanje je koliko je korisnika zapravo spremno gledati svoje omiljene serije uz reklame.
Objava Stopama konkurencije – Poskupio je HBO Max! prenijeta sa portala Bajtbox.