YouTube je objavio da će uskoro ukinuti priče (stories) na svojoj platformi.
Od rapidnog rasta popularnosti kineskog TikTok-a, većina konkurenata kopirala je koncept TikTok-a i na svojim platformama ubacila kratke video zapise. YouTube je tako na platformu implementirao YouTube Shorts, koji je ništa drugo neko kopiranje koncepta TikTok-a. No, kompanija nije tada ukinula priče (stories) u korist Shorts-a, ali to će uskoro učiniti.
YouTube priče prestat će da postoje od 26.06.2023. godine. Ova funkcija postepeno se ukida na platformi i sve priče koje će biti objavljene dana 26.06.2023. godine isteći će za sedam dana.
Iz YouTube-a su naveli da YouTube uklanja priče u korist YouTube Shorts-a i objava u Zajednici (Community).
YouTube vjeruje da su objave u Zajednici odlične za pokretanje diskusije među korisnicima platforme, dok Shorts nude više prometa i pretplatnika nego priče.
YouTube priče predstavljene su 2017. godine kao Reels, da bi nakon godinu dana bile rebrendirane u Stories.
Inače, fokus YouTube-a u posljednje vrijeme je povećanje broja reklama, pa je tako kompanija u par navrata otkrila neke planove. Jedna od njih je i eksperimentisanje sa funkcijom za ograničavanje blokera oglasa na YouTube-u. Nova funkcija će spriječiti korisnike da aktiviraju blokere oglasa na YouTube-u. U tom smislu, korisnicima YouTube-a sa aktiviranim blokerima oglasa neće biti dozvoljeno da gledaju sadržaj na platformi. U poruci iz YouTube-a navodi se i to da korištenje oglasa dovodi zapravo do toga da je YouTube besplatan širom svijeta, a na kraju se navodi da se korisnici mogu pretplatiti na YouTube Premium koji pruža mogućnost korištenja platforme bez oglasa.
Objava YouTube ukida priče – Evo i kada prenijeta sa portala Bajtbox.