Kompaniju “ubilo” loše vrijeme

ŠTOKHOLM – Prodaja odjeće u H&M-u u drugom kvartalu je slabija zbog hladnog vremena.

Švedska maloprodajna kompanija H&M (Hennes & Mauritz), koja se prevashodno bavi prodajom odjeće, zabilježila je slabiji rast prodaje u drugom kvartalu zbog hladnog vremena.

Prodaja u drugom kvartalu, od 1. marta do 31. maja, je u odnosu na isti period prošle godine porasla za šest odsto, na 57,616 milijardi švedskih kruna, odnosno oko 4,95 milijardi evra, navodi se na sajtu ove kompanije.

Tržišta su očekivala međugodišnji rast prodaje od sedam odsto, prenosi Rojters.

“Na prodaju u drugom kvartalu su uticali nepovoljni vremenski uslovi na nekoliko velikih tržišta H&M grupe”, dodaje se u saopštenju te kompanije.

Njihovo najveće tržište je Njemačka, podsjeća britanska agencija.

Švedska kompanija je istrovremeno saopštila da je zadovoljna prvim rezultatima junske prodaje.

Kompletni rezultati za drugi kvartal će biti saopšteni 29 juna. B92

Objava Kompaniju “ubilo” loše vrijeme prenijeta sa portala Capital.ba – Informacija je capital.