Rekordna dobit BH Telecoma u prvih šest mjeseci ove godine: Za 19,5 miliona KM veći nego 2022.

Sa zadovoljstvom želimo da obavijestimo javnost o pozitivnim rezultatima poslovanja BH Telecoma d.d. Sarajevo u prvom polugodištu 2023. godine. Posmatrani period se može okarakterisati kao razdoblje makroekonomske neizvjesnosti koja je sa sobom donijela specifične izazove kojima je bilo potrebno upravljati. Sve veći troškovi energije i goriva koji su doprinijeli širenju inflacije, te time uticali na povećanu nestabilnost nabavnih lanaca, manji raspoloživi dohodak naših korisnika i povećanje logističkih kao i svih drugih troškova poslovanja (prvenstveno troškova zaposlenih), karakteristika su poslovanja u prvom polugodištu 2023. godine.

Pored navedenog, naša kompanija je ostvarila značajan rast u brojnim ključnim pokazateljima. Ukupni prihodi iznose 256,8 miliona KM što je više za 19,5 miliona KM ili za 8% u odnosu na ostvarenje prihoda u prvom polugodištu prethodne godine. Uspjeh našeg poslovanja u posmatranom periodu također je označio povratak naših prihoda na najviši nivo koji je zadnji put zabilježen u prvom polugodištu 2016. godine, a kada je iznosio 261,8 miliona KM. Još jedan značajan rezultat je povećanje produktivnosti koje mjerimo prihodom po zaposlenom. Uspjeli smo povećati ovu vrijednost za 7% u odnosu na isti period prethodne godine. Ovi izvanredni rezultati svjedoče o kontinuiranom rastu naše kompanije i posvećenosti našeg tima u ostvarivanju postavljenih ciljeva.

Pored pomenutog rasta troškova poslovanja, ostvarena bruto dobit u prvom polugodištu 2023. godine je iznosila 26,4 miliona KM, što je više za 4,2 miliona KM ili 19% u odnosu na dinamički plan dobiti za posmatrani period.

Strateško opredjeljenje BH Telecoma je kontinuirano ulaganje u kvalitetu infrastrukture i lojalnost korisnika, čime postavljamo temelje za budućnost i omogućavamo dugoročan rast kompanije. Naš fokus u proteklom periodu je bio ulaganje u sadržaj, povećanje kapaciteta širokopojasnog pristupa internetu i poboljšanje korisničkog iskustva. Imajući u vidu navedeno, posebno smo ponosni na činjenicu da smo povećali našu korisničku bazu za 25 hiljada korisnika u odnosu na isti period prethodne godine, što je u značajnoj mjeri doprinijelo rastu prihoda.



(Pressmedia)