Nakon što su uspješno proveli konkurs u maju ove godine, Mado Bosna i Hercegovina, franšiza turskih restorana koja posluje u okviru Herbal Group, zapošljava još barista, kuhara, sladoledžija, pekara i konobara, i šalje ih na specijalnu edukaciju u Istanbul.
Edukaciju provode vrhunski kulinarski stručnjaci, za sve polaznike je besplatna, a troškove snosi Herbal Group.
Svi zainteresirani svoje prijave sa CV-em mogu dostaviti na: https://herbalgroup.ba/postani-dio-tima/
Ukupno za potrebe poslovnica u Sarajevu i Mostaru koje će biti otvorene bit će educirano 30 ljudi. Program edukacije traje 10 dana i fokusiran je na Mado koncept pripreme i serviranja Breakfast and Food i Dessert and Ice menija. Svaki od 10 dana edukacije provodi se u različitim sektorima Mado restorana. Praktično se uče načini pripreme, dekoracije i posluživanja hrane i napitaka.
“Zbog osobenosti slastica i sladoleda npr. bitno je naučiti kako uzeti tačnu gramaturu sladoleda u slojevima, ili koji sos preporučiti gostima, kakav preliv odabrati, i sve to skupa dekorisati. Slično je i kod slanog programa, koji obiluje turskim tradicionalnim jelima sa izuzetno raznovrsnim i ukusnim pecivima. Kroz praksu se uči kompletan kulinarski koncept koji se temelji na Mado posebnostima. Sladoled, peciva, slastice su dosta drugačiji u odnosu na ostale restorane, i ukusom i izgledom. Nema aditiva, voće koje se dodaje je svježe, pripremaju se posebni prelivi za sladoled. S druge strane, kuhari u Istanbulu imaju priliku naučiti recepture, i tehnike kuhanja turske nacionalne kuhinje, kao i pripremu Mado doručka, koji je jedan od najviše prodavanih u Turskoj. Posebna pažnja se posvećuje HACCP standardu sigurnosti hrane, higijeni, zatim kako se radi u takvom okruženju gdje se namirnice maksimalno racionalno koriste, i bez bacanja hrane”, iskustva su jednog od zaposlenika Mado franšize koji su već prošli program edukacije u Istanbulu.
Šta se sve može naučiti u okviru Mado programa edukacije, najbolje će se saznati ako se “zaviri” u Mado meni.
Tu su na daleko poznati Mado Country Breakfast, zatim “Simit” doručak (turski đevrek), Maraş “Serpme” doručak, musli na turski način sa ajranom, pečena jaja sa govedinom, “Menemen” (turska kajgana sa paradajzom i biberom), “Gozleme”, Boreks, tost sa kašar sirom (sandwich tastes), supa od leća (tradicionalne supe), “Ahirdağ” salata sa kozijim sirom (salate), samo su neka od slanih jela koje se uče u okviru edukacije.
Također, tu su i posebno ukusni i zanimljvi Mado dezerti i sladoledi, tradicionalni sladoled “Dövme”, tradicionalni sladoledi “Kesme”, sladoled u slojevima (serviran u slojevima sa dodatnim preljevima i grickalicama po želji, bilo na tanjiru ili u kornetu), sladoled za dijabetičare – bez šećera (pripremljen od salepa i mlijeka, ne sadrži šećer ili zaslađivače), sladoled od jogurta (jogurt – sos od malina, i jogurt – sos od višnje), specijalni kupovi sa sladoledom. Zatim, Mado 100% biljni veganski sladoledi napravljeni od voća, mlijeka svježih orašastih plodova i prave čokolade, ne sadrže gluten i laktozu, tu su i profiterole punjene sladoledom, fondani, sladoled sa hrskavim slojevima, kolači od sladoleda.
Posebnu pažnju ali i poseban način pripreme zaslužuju Mado topli dezerti, kao što su Kunafah, Pistachio Qatayef, deserti od sirupa sa pistaćima, deserti od sirupa sa orasima, trostruki mini mliječni puding, te najmanje 9 različitih vrsta baklava, šerbe dezerti, itd.
Mado je globalni brend sa tradicijom od 1860. godine, zastupljen u 30 zemalja svijeta sa oko 400 poslovnica. Radi se o turskom lancu restorana svjetskog renomea, sa posebno razvijenim konceptom za sladoled i peciva. Mado restorani nalaze se na šest kontinenata, i u urbanim su zonama gradova SAD-a, Njemačke, Kine, Autralije, Južna Koreje, Kanade, zemalja Arapskog zaliva. Kao poseban specijalitet kuće po kojem je Mado postao poznat širom svijeta izdvaja se sladoled od kozijeg mlijeka izvanrednog i jedinstvenog okusa.
(Pressmedia)