Tehnologija

Znate li kako se Instagram zvao na samom početku?

Zamislite ovo: živahni svijet Instagrama, s njegovim kaskadnim slikama zalazaka sunca, kulinarskim užicima i najnovijim modnim trendovima. No premotajte sat prije utjecaja i filtara i otkrit ćete skrivenu priču koja prethodi kultnom nazivu platforme.

Priče iza imena titana društvenih medija često nose intrigantne priče. Instagram, platforma koja je postala sinonim za zadivljujuće vizuale i viralne trendove, imala je originalan identitet koji bi vas mogao iznenaditi. U ranim danima prije doba filtera, lajkova i utjecaja, Instagram je nosio ime ‘ Burbn ‘(aka alkoholno piće), a njegov put od ovog osebujnog nadimka do njegovog ikoničnog današnjeg imena priča je koju vrijedi istražiti.

Nastanak ‘Burbna’ bio je isprepleten s jedinstvenim strastima njegovog tvorca, Kevina Systroma. Crpeći inspiraciju iz svoje naklonosti viskijima iz Kentuckyja, Systrom je osmislio aplikaciju za iPhone sa značajkama koje se temelje na lokaciji koje podsjećaju na Foursquare. Međutim, ‘Burbn’ je bio zagonetan spoj funkcionalnosti koji je često ostavljao korisnike zbunjenima. Zamršenost dizajna aplikacije nadmašila je potencijalne prednosti i činilo se da joj nedostaje jasan smjer. Ipak, Systromova je odlučnost bila nepokolebljiva.

Systromova ustrajnost dovela je do ključne spoznaje. Dok su značajke prijave u aplikaciji ostale relativno uspavane, njezine mogućnosti dijeljenja fotografija izazvale su interes među korisnicima. Ovo otkriće postalo je kamen temeljac izuzetne evolucije. Tijekom ove faze, Mike Krieger, kolega programer, udružio je snage sa Systromom, što je rezultiralo dinamičnim partnerstvom potaknutim odlukama temeljenim na podacima.

Kako su Systrom i Krieger dublje proučavali ponašanja i potrebe korisnika, prepoznali su da pravi potencijal leži u činu dijeljenja fotografija. Ovo ih je otkriće potaknulo da odbace suvišne značajke i laserski se usredotoče na usavršavanje iskustva dijeljenja fotografija. Jednostavnost se pojavila kao vodeće načelo, utirući put strateškom središtu koje će preoblikovati putanju aplikacije.

Zanimljivo, put od ‘Burbna’ do ‘Instagrama’ nije bio linearan. Privremeni prototip nazvan ‘Scotch’ označio je prijelaznu fazu u evoluciji platforme, naglašavajući iterativnu prirodu inovacija, razvoja i imenovanja.

Nakon mjeseci pažljivog dotjerivanja, monumentalni trenutak stigao je 12. listopada 2010. Systrom i Krieger ponosno su predstavili svoju kreaciju svijetu, krstivši je ‘Instagram’. Ovaj prijelaz nije bio samo promjena imena, već temeljna promjena fokusa i svrhe. Systrom je jezgrovito opisao ovu evoluciju, navodeći da rast često proizlazi iz “pogrešnih početaka”, naglašavajući nužnost prilagodbe i evolucije.

Vizualni identitet Instagrama također je doživio transformaciju. Početni logotip, koji je dizajnirao Systrom, prikazivao je uhvaćeni trenutak sličan snimci Polaroid fotoaparata. Popraćen skromnim “Instagram” tekstom delikatnim fontom, logo se isticao svojim jedinstvenim elementima. Živahna dugina pruga koja je krasila logotip i njegov zaobljeni kvadratni oblik dali su mu nekonvencionalan, ali osebujan šarm.

IZVOR

Objava Znate li kako se Instagram zvao na samom početku? prenijeta sa portala Bajtbox.