Planira li Starbucks na tržište BiH?

Mnogim građanima BiH omiljeni lanac kafića kada odu u inostranstvo, Starbucks, odlučio je otvoriti svoja vrata u još jednoj balkanskoj zemlji, Crnoj Gori.

Tim povodom, N1 je poslao upit ovoj kompaniji, koja diljem svijeta ima više od 30 hiljada prodavnica, o njihovim namjerama za širenje na tržište Bosne i Hercegovine.

Međutim, dobili su odgovor da još uvijek ne planiraju otvarati svoje kafiće u BiH.

Bosna i Hercegovina ostaje jedna od rijetkih zemalja na Balkanu koja nema ovog svjetski poznatog lanca kafića. Osim BiH, i Makedonija dijeli istu sudbinu te se tako ove dvije zemlje izdvajaju kao jedine na Balkanu koje još uvijek nisu postale domaćini za Starbucksove poslovnice.

Inače je ovaj lanac kafića poznat po proizvodima koje su kalorijske bombe pune šećera, ali i inovativnosti i kreativnosti u stalnom nuđenju novih proizvoda.

Razlozi za odsustvo mogu biti duboko ukorijenjeni u kulturi i preferencijama stanovništva Bosne i Hercegovine. Lokalni kafići nude autentično iskustvo koje je teško zamijeniti globaliziranim lancima.



(Pressmedia)