Kada je riječ o BiH, osim postojećih letova Sarajevo – Istanbul, od ljeta naredne godine uvodi i novu liniju Sarajevo – Antalija, piše biznis.
Podgorica je posljednja koju je dodao na listu letova. Nadopunjujući prethodno najavljene nove rute za Zagreb, Prištinu, Skoplje i Sarajevo, zračni prijevoznik će dodati dvije nove destinacije za Podgoricu počevši od februara iz Ankare i Izmira, pridružujući ih svojoj postojećoj liniji iz Istanbula.
Do razvoja događaja dolazi manje od godinu dana nakon što je zračni prijevoznik dobio regulatorno odobrenje za početak letova za Crnu Goru.
Regulatorna pitanja, uređena strogim bilateralnim sporazumima koje Turska ima sa zemljama u regiji, uključujući pojedinačne sporazume o zračnom prometu sa svakom državom članicom unutar Evropske unije, još uvijek sprječavaju rast zrakoplovne kompanije na mnogim regionalnim tržištima, prenosi Ex-Yu Aviation News.
Nove linije Pegasusa u regiji
Glavni komercijalni direktor Pegasus Airlinesa, Onur Dedekoylu, nedavno je rekao: “Kontinuirano razvijamo i širimo ovu mrežu. Cilj nam je povećati promet do Turske, ali i naš tranzitni promet, kako bismo iskoristili naš geografski položaj. Nazivamo se mrežnim niskotarifnim zračnim prijevoznikom”.
Dodao je: “Jedino po čemu se razlikujemo od tipičnog modela niskobudžetnih zračnih prijevoznika je to što radimo u tranzitu. To je zato što imamo sjedište u Turskoj, koja se nalazi na raskrsnici Azije, Sjeverne Afrike i Evrope. Otprilike 20 posto naših ASK-ova [dostupnih kilometara]je u Turskoj, a ostalih 80 posto su međunarodne operacije”.
Veliki rast kapaciteta u regiji
Kako trenutno stvari stoji, sljedeće ljetne sezone Pegasus Airlines će imati do četrnaest letova sedmično za Skoplje, trinaest za Sarajevo, dvanaest za Podgoricu, do jedanaest za Prištinu, četiri za Beograd i dva za Zagreb.
Sveukupno, unutar tržišta bivše Jugoslavije, Pegasus Airlines će tokom nadolazeće ljetne sezone povećati broj letova za 42,1 posto u odnosu na 2023. godinu, dok će kapacitet porasti za 45,3 posto na gotovo 700.000 sjedala.
– Potražnja postoji. Ne vidimo takozvana postpandemijska „osvetnička putovanja“, već snažnu, održivu potražnju. To je uprkos svim izazovima, inflaciji i jakoj konkurenciji drugih turskih prevoznika, kao što su Turkish Airlines i AnadoluJet. Potražnja putnika postoji. Naši prinosi su snažni, već su 26 eura po putniku veći nego 2019. godine – istaknuo je Dedekoylu.
(Haber.ba)