LONDON – TikTok je dao poseban status određenim nalozima visokog profila, a od moderatora u Evropi traženo je da budu blaži prema sadržaju koji ti nalozi postavljaju, navodi se u internim porukama u koje je Gardijan imao uvid, što kompanija negira.
Dokumenti sugerišu da su zaposleni u viralnoj video aplikaciji stvorili hijerarhiju korisnika, sa određenim pojedincima ili grupama kojima su dodijeljene interne oznake poput “super nalog”, “super nalog super nalog”, “Top PGC” i “top kreator”, a koje se ne pojavljuju na drugim nalozima, a koje im omogućavaju više slobode.
“Niko ne razumije šta je ‘super nalog’, ali nam je rečeno da budemo posebno oprezni”, rekao je jedan član osoblja TikToka za Gardijan.
Gardijan piše da nove smjernice dovode u pitanje politiku TikToka prema kojoj ista pravila važe za sve, a čini se da nije jasno ni na koga se nova oznake “super nalog odnosi” odnose.
Međutim, TikTok tvrdi da nije tačno da je kompanija od zaposlenih tražila da budu manje strogi prema sadržaju određenih profila, već da se iste smjernice primjenjuju na sve korisnike aplikacije podjednako.
“Ove tvrdnje o politici TikToka su pogrešne ili zasnovane na nesporazumima, takođe, Gardijan nam nije dao dovoljno informacija o svojim tvrdnjama kako bismo mogli da ih istražimo. Naše smernice se primenjuju podjednako na sav sadržaj na TikToku”, rekao je portparol društvenog medija za djeljenje video sadržaja.
Među nalozima koji su dobili posebnu oznaku nalaze se nalozi glumca i komičara Rasela Brenda, Mančester junajteda, pop zvezde Sema Smita i Jutjubera Itana Pejna. B92/Tanjug
Objava Tik Tok uveo nove interne oznake za korisnike? prenijeta sa portala Capital.ba – Informacija je capital.