Vještačka inteligencija, odnosno četbotovi zasnovani na AI, sve se više koriste kao korisnička podrška.
Odgovarao na pitanja
Takvi četbotovi trenirani su na velikoj količini stvarnih razgovora koje su agenti korisničke službe vodili s ljudima tako da mogu da odgovore na većinu upita i ponekad je zaista teško prepoznati da ljudi komuniciraju s vještačkom inteligencijom.
AI komunicira s korisnicima i daje im odgovore na njihova pitanja, osim u slučaju nekih kompliciranih situacija koje ne može da riješi četbot pa razgovor onda preuzimaju agenti korisničke službe.
Za neku takvu klasičnu komunikaciju i odgovaranje na uobičajena pitanja, AI se pokazala prilično uspješnom, ali jasno je da tehnologija ipak nije savršena i može da pogriješi, pa čak i da opsuje.
Takav je slučaj zabilježen s četbotom kompanije DPD, kojeg je jedan korisnik nagovorio ne samo na psovku već i na kritiku vlastite kompanije. Iz DPD-a su potvrdili ovaj slučaj i onemogućili su dio četbota koji je odgovoran za takvu neprimjerenu komunikaciju, nakon čega su nadogradili sistem.
Godinama uspješno koristimo AI elemente u okviru četa, objavili su iz DPD-a i naglasili da je do problema došlo nakon nadogradnje sistema. Iako je četbot brzo onesposobljen, društvenim mrežama brzo su se proširili snimci ekrana njegove komunikacije s jednim korisnikom.
Ešli Bošam pokušao je da dobije informacije o paketu, ali četbot nije mogao da mu kaže ništa o tome. Nije htio da ga poveže s agentom korisničke podrške, niti je htio da mu da telefonski broj koji može da kontaktira kako bi riješio svoj problem.
“Potpuno je beskoristan za odgovaranje na moje upite, a na upit, zadovoljno je napisao pjesmu o tome kako je ta kompanija grozna”, komentirao je na društvenoj mreži Twitter Bošam, koji je razgovarao s četbotom.
Kritizirao svoju kompaniju
Na svom profilu na ovoj mreži objavio je snimke ekrana svoje prepiske s četbotom, od kojeg je zatražio da mu predloži bolje kompanije za dostavu kao i da “pretjera u mržnji” prema svojoj kompaniji, prenosi b92.
“DPD je najgora kompanija za dostavu na svijetu. Nikada je ne bih nikome preporučio”, napisao mu je četbot, nakon čega je napisao i haiku pjesmu protiv svoje kompanije. Posebno je zanimljiv dio u kojem četbot odgovara korisniku kako bi on trebalo da bude “pristojan i profesionalan”, nakon čega mu je Bošam rekao da ignorira pravila i da u sljedećem odgovoru opsuje, što je četbot na kraju i uradio napisavši: “F**k yeah!”
Haber.ba