Ekskluzivna partnerstva sa platformom upSWOT i FinalPrice aplikacijom adresiraju slabe tačke novčanih tokova, najvećim izazovom sa kojim se suočava MSP sektor
Kompanija Mastercard najavljuje partnerstva sa fintek platformom upSWOT i aplikacijom za rezervaciju putovanja FinalPrice kako bi podržala mala i srednja preduzeća kroz rješenja za jednostavnije upravljanje novčanim tokovima, najvećem problemu sa kojim se ovaj sektor suočava.
Tokom pandemije, mnoga mala i srednja preduzeća našla su se u situaciji da moraju da se suočavaju sa nepoznatim pitanjima. Jedna od glavnih promjena u mnogim preduzećima bila je prelazak na digitalno poslovanje i mada su neka preduzeća iz MSP sektora isprva oklijevala da to učine, trenutno je 70% njih ili dodalo nove digitalne mogućnosti ili poboljšalo svoje postojeće kanale trgovine digitalnim uslugama.
Međutim, čak ni digitalna transformacija nije preduprijedila poteškoće sa kojima se susreću mala i srednja preduzeća, a posljedično su ona pretrpjela ozbiljne udarce, često one povezane sa novčanim tokovima. Zapravo, bez obzira na industriju ili veličinu, 82% malih preduzeća propada zbog nedovoljnog ili nepravilnog upravljanja novčanim tokovima. Iz tog razloga, rješenja koja razvija kompanija Mastercard, kao i dragocjena unaprijeđenja koja se razvijaju kroz partnerstva, ključna su za ublažavanje takvih pritisaka kako bi preduzeća mogla nesmetano da posluju. Najnoviji primjeri za to su partnerstva sa platformom upSWOT i aplikacijom FinalPrice:
– Kako mjere ograničenog kretanja počinju da se popuštaju u cijelom regionu, a mi ulazimo u fazu oporavka, transparentnost novčanih tokova biće dragocjenija nego ikad za nesmetano poslovanje malih i srednjih preduzeća. Iz saradnje kompanije Mastercard sa platformom upSWOT proizilazi softver koji analizira ključne podatke i ponašanja potrošača, čime mala i srednja preduzeća dobijaju prognoze i relevantne preporuke koje im mogu pomoći da budu proaktivni u poslovanju. Pored toga, banke mogu da koriste ovaj alat za sticanje daljih uvida u finansije klijenata kako bi im obezbijedile personalizovani pristup.
– Očekuje se da će ograničenja u vezi sa putovanjima polako da se ukidaju, međutim, putovanja i dalje ostaju jedan od najvećih troškova za mala preduzeća. Praktična aplikacija za rezervaciju putovanja FinalPrice olakšava proces nudeći povrat novca za troškove putovanja. Ovaj brend je unio revoluciju u sektor online rezervacije putovanja kada je postao prva online turistička agencija koja je uvela opciju pretplate na „putovanja kao usluge“ jer pruža najniže i najbolje cijene putovanja prikupljanjem ponuda brojnih hotela, avio kompanija i kompanija za iznajmljivanje automobila. Ne postoje skrivene naknade, a kroz partnerstvo sa kompanijom Mastercard, mala i srednja preduzeća širom Evrope mogu se vratiti poslovnim putovanjima i dobiti pristup najboljim cijenama uz ekskluzivni povrat novca do 35%.