Naime, Instagram je 2021. godine Meti osigurao prihode od čak 32,4 milijardi dolara. Što je zapravo 27 ukupnih godišnjih prihoda kompanije.
Instagram je tako te godine zaradio više od Googleovog YouTube-a. YouTube je generirao 28,8 milijardi dolara od oglašavanja. YouTube 55% svojih prihoda prosljeđuje kreatorima i vlasnicima sadržaja. Dok Instagram (i većina ostalih društvenih aplikacija) ne dijeli svoj prihode, prenosi Poslovni Puls.
Startup platforma
Meta, tadašnji Facebook, kupio je Instagram 2012. godine za tada impresivnih milijardu dolara. Instagram je u to vrijeme još uvijek bio startup platforma za dijenjenje fotografija, bez prihoda i sa samo nekoliko zaposlenika. Danas je bez sumnje veoma profitabilan biznis na čelu kojeg je bivši izvršni direktor proizvoda Facebooka, Adam Mosseri.
Dodatno, Meta je objavila kako je Instagram 2018. godine imao prihode od 11,3 milijardi. dolara, koji su već iduće godine narasli na 17,9 milijardi. dolara. A 2019. godine iznosili su 22 milijarde dolara. Iako podaci za 2022. godinu nisu objavljeni, iz polugodišnjih prihoda od 16,5 milijardi dolara, može se zaključiti kako je i te godine ponovno ostvaren rast prihoda.
Još prošlog mjeseca analitičari su sugerirali kako bi YouTube, ukoliko bi ga Alphabet izdvojio u zasebnu kompaniju, mogao imati tržišnu vrijednost od 400 milijardi dolara.
Prema tome, nije teško zaključiti kako bi Instagram mogao imati sličnu valuaciju. U slučaju da ga Mark Zuckerberg odluči izdvojiti u zasebnu, javno izlistanu kompaniju, o čemu zasad nema govora, piše financa.
Haber.ba