Pokrenuta promotivna kampanja BiH na najvećoj globalnoj platformi za putovanja

Ne pamtim ovu zemlju samo kao važno mjesto, pamtim je kao izuzetno lijepo mjesto. I velika je čast biti ovdje na planini Trebević i pokrenuti kampanju koja ohrabruje druge da sami dožive ljepotu koja oduzima dah kada se svijet vrati u potpuno bezbjedno stanje za međunarodni turizam”, rekla je ovo danas Samantha Power, administratorica USAID-a, na pokretanju promotivne kampanje Bosne i Hercegovine kao najuzbudljivije destinacije na TripAdvisor-u – najvećoj svjetskoj platformi za putovanja.

Samatha Power je zajedno sa Editom Đapo, federalnom ministricom turizma i okoliša i Suzanom Gašić, ministricom trgovine i turizma RS danas na Trebeviću pokrenula promotivnu kampanju Bosne i Hercegovine na TripAdisor-u.

Bio je to, ujedno, i povod da Power poveže sjećanja koja je vežu za BiH sa današnjicom.

Ispričala kako je došla u BiH 1993. godine kao novinar početnik, te da su je ljudi u zemlji srdačno primili u svoje domove, ponudili joj malo hrane i pića koje su imali u tim uslovima i ispričali joj svoje priče.

“Iako se duboki gubitak i trauma rata ne mogu precijeniti, otpornost, smisao za humor i ironija s kojima sam se susrela izazivaju tako duboku zahvalnost za gostoprimstvo ljudi ove zemlje”, rekla je ona.

Rekla je da BiH predstavlja “raskršće kulturne i etničke raznolikosti” te da zemlja ima mnogo toga za ponuditi.

“Dok BiH gleda u budućnost, ljudi ovdje imaju priliku da transformišu zemlju u sljedeću veliku turističku destinaciju Evrope, istovremeno jačajući veze između naroda BiH i stvarajući dobro plaćena radna mjesta i ekonomski rast”, rekla je Power.

“Vratit ću se u Bosnu i Hercegovinu kao turista”

Power je podcrtala da će USAID nastaviti podržavati turizam u BiH i nakon pandemije.

“Kao dio novog zajedničkog partnerstva između FBiH i Tripadvisor-a, Federacija ulaže u novu promotivnu kampanju za privlačenje turista iz cijele Evrope i Evroazije. Oni će koristiti istraživanje i pratiti tržišne trendove kako bi promovirali iskustva širom zemlje ovim potencijalnim posjetiteljima”, pojasnila je Power.

Također je pohvalila usvajanje nove turističke strategije u Republici Srpskoj u decembru, u čemu je pomogao USAID.

Power je na kraju rekla da se želi vratiti u BiH, ali ne kao zvaničnica, nego kao turist.

“Želim da moja djeca probaju ćevapčiće i burek. Želim da moj muž prošeta nekim od ovih staza. I moram priznati, želim ići na tu turu kušanja vina. Želim da oči svijeta ponovo budu uprte u Sarajevo, ali ne zbog podjela već zbog jedinstva,” naglasila je Power.

Đapo: Od danas započinje promocija bh. ljepota na tri svjetska jezika

Prisutnima se na Trebeviću danas obratila i Edita Đapo, federalna ministrica okoliša i turizma.

Iskazala je zahvalnost Power, jer će, kako je rekla, svijetu pokazati ono najbolje što Bosna i Hercegovina ima.

Navela je značaj turizma za BiH naglasivši da ova grana zapošljava 10 posto od ukupno zaposlenih.

“Međutim, suočavamo sa sa mnogo izazova – kako da sav potencijal koji imamo iskoristimo i stavimo u funkciju ekonomskog razvoja”, dodala je Đapo.

Naglasila je da USAID-ovi projekti za turizam pomažu i međunarodnom imidžu BiH: Uspostavi novih letova, povezivanju bh. privrednika sa inostranstvom, ali se kroz njihove akademije obučava i bh. radna snaga u sektoru turzizma.

“Projekat koji danas slavimo je pokretanje međunarodne promocije BiH sa TripAdvisorom, a koji predstavlja svjetsku internet platformu za turizam. Ono što je Google za search, to je TripAdvisor za turizam”, konstatovala je ministrica turizma FBiH.

Dodala je da BiH ranije nije imala ovakvu međunarodnu prezentaciju.

Naglašava da od danas započinje promocija bh. ljepota na tri jezika – engleskom, njemačkom i turskom.

“Ciljat ćemo zemlje zapadne Evrope, zemlje zapadnog Balkana, kao i Tursku. Sadržaj – fotografije i video zapise, kako bi se napunila ova video platforma, kreirale su bh. kompanije”, dodala je Đapo.

Ministrica trgovine i turizma RS Suzana Gašić također je dodala kako su ove kampanje pokazatelj onoga šta se može postići zajedničkim snagama, iako je, dodaje, još dosta posla pred nama.

Justin Reed: Kampanja sa 26 interesnih mjesta

Prisutnima se obratio i Justin Reed, direktor za TripAdvisor, koji pokriva Evropu, Bliski Istok i Afriku.

Pojasnio je kako će kampanja za BiH izgledati na ovoj platformi.

“Kampanja sadrži 26 interesnih mjesta, pomno odabranih i već jer prikazala najbolje što BiH ima za ponuditi, kako u smislu onoga što vi mislite da je najbolje, tako i ono što naši korisnici ocjenjuju kao najbolje lokacije”, saopštio je Reed.

Pojašnjava da su svih 26 interesnih mjesta predstavljena unutar FBiH, ali da TripAdvisor ovo brendira kao kampanju za cijelu BiH.

Naglasio je da bi kampanju volio proširiti i na udaljena tržišta, poput Sjedinjenih Američkih Država.

(N1)