SAN FRANCISKO – Kvartalni prihod Tvitera od oglašavanja u posljednja tri mjeseca 2021. godine porastao je za 22 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 1,41 milijardu dolara, ali je manji od prognoza analitičara koji su očekivali da će iznositi 1,43 milijarde dolara.
Kompanija sa sjedištem u San Francisku je izvjestila da je zabiljeležila rast broja korisnika u četvrtom tromjesečju i da predviđa ukupne prihode u prvom kvartalu 2022. godine u rasponu od 1,17 do 1,27 milijardi dolara, što je ispod medijan prognoze na Vol Stritu od 1,26 milijardi dolara, izveštava Rojters.
Tviter je saopštio da „znatno napreduje“ ka ispunjenu svog cilja od 315 miliona korisnika i 7,5 milijardi dolara ukupnog godišnjeg prihoda do kraja 2023, dodajući da očekuje ubrzanje rasta broja korisnika u Sjedinjenim Državama i na međunarodnom nivou ove godine.
Finansijski efekat od aktivnih korisnika, odnosno od korisnika koji pregledaju oglase na ovoj društvenoj mreži, porastao je za 13 procenata na 217 miliona u četvrtom kvartalu, naspram konsenzusne procjene ekonomista od 218,5 miliona, prema podacima Refinitiva. To je, ipak, porast u odnosu na 211 miliona korisnika u prethodnom kvartalu.
U Tviteru je u toku realizacija velikih projekata kao što je otvaranje prostora za audio ćaskanja i objava saopštenja za javnost, s ciljem da se okonča dugotrajna stagnacija i privuku novi korisnici i oglašivači. Međutim, poslovni rezultati iz poslednjeg kvartala dovode u pitanje ove planove pošto su analitičari očekivali jače znake napretka.
Tviter je takođe najavio novi program otkupa akcija u vrijednosti od 4,0 milijarde dolara, nakon otkupa od dvije milijarde dolara odobrenog 2020. Akcije kompanije na trgovanju prije otvaranja Vol Strita porasle za 4,0 procenta. Tanjug
Objava Kvartalni prihod Tvitera od reklama porastao za 22 posto prenijeta sa portala Capital.ba – Informacija je capital.