Edukacije

Kako savladati osnove javnog nastupa i impresionirati publiku

Vedran Peršić

Iako je studirao sociologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te bio televizijski novinar, Vedran se pronašao u korporativnim komunikacijama. Od 2001. godine bavi se marketingom, odnosima s javnošću, i pitanjima od javnog značaja. Dugogodišnji je predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.

Držao je trening javnog nastupa i kriznog komuniciranja za službenike ministarstava na nivou BiH, Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, UNDP-a, te službenike Međureligijskog vijeća u BiH. Bio je gost predavač na postdiplomskom studiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. 

Kao spoljni konsultant učestvovao je u međunarodnim projektima. U Londonskoj školi za odnose s javnošću dobio je posebno priznanje za rezultate ostvarene u obrazovanju polaznika seminara. 

Zahvaljujući posjetiocima portala “Sarajevo Marketing Summit”, osvojio je titulu “Marketing Superstar 2017”. Udruženje automobilskih novinara BiH je 2009. godine proglasilo Vedrana PR menadžerom godine.

Kao Country Manager za BiH, bio je dio ekipe koja je pokrenula Bloomberg Adria tv program u pet zemalja bivše Jugoslavije. Prije toga devet godina bio je na poziciji direktora sektora Marketing i komunikacije u Sberbank BH i dao direktan doprinos uvođenju i pozicioniranju finansijskog brenda na tržištu BiH. Prije toga, bio je najodgovornija osoba za korporativne komunikacije svih firmi članica ASA Prevent grupacije punih pet godina, rukovodio pres-službom Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP) tri godine, bio glasnogovornik OHR-a, te šef produkcije UN misije u Bosni i Hercegovini. 

Po završetku BBC škole televizijskog novinarstva, punih pet godina izvještavao je o političkim, ekonomskim i socijalnim pitanjima iz BiH i svijeta. 

Više o edukaciji