Edukacije

Marketing – maraton koji se trči tempom sprintera

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -

Haris Kadenić, Marketing Direktor u ManpowerGroup

Haris Kadenić je visoko motiviran ekspert sa preko 17 godina iskustva u marketinškim agencijama, velikim korporacijama i pojedinačnim konsultantskim projektima. Specijalizirao se u strateškom marketingu i povezivanju finansijskih izvještaja sa kreativnim razmišljanjem i donošenjem bitnih poslovnih odluka za rast i razvoj kompanija i poslovanja, te kriznu komunikaciju. Svoj lični uspjeh zahvaljuje radu na projektima klijenata P&G, Eronet, Haloo, Toyota, Sony, Dukat, Nestle, UNDP, Xella, Mi-Bospo i mnogim drugim. 8 godina je proveo na poziciji direktora marketinga u BiH u kompaniji Lactalis BH koja je dio najveće mljekarske kompanije u svijetu i kojoj je donio svjetsku nagradu Lactalis Grupe za inovaciju godine 2018. Iste godine je proglašen menadžerom godine u BiH po odabiru SNL magazina. Paralelno, učestvuje kao predavač na mnogim seminarima, drži predmet Marketing na fakultetu Poslovne informatike na Univerzitetu Džemal Bijedić u Mostaru, član je upravnih odbora nekoliko kompanija i udruga, te redovni konsultant za mnoge međunarodne i lokalne projekte i klijente. Trenutno na poziciji Direktora Marketinga internacionalne kompanije Manpower za područje Jugoistočne Europe. 

Više o edukaciji

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -