Koncept lanca opskrbe nastao je prije tridesetak godina s razvojem informacione tehnologije. Do tada smo poznavali logistiku, nabavu i proizvodnju. No, s razvojem digitalnih komunikacijskih kanala, tok informacija je postao lakši, pa su se članovi lanca integrisali i uskladili. Lanac opskrbe je postao glavni konkurentski alat. Postalo je važno s kojim dobavljačima surađujemo, koji su njihovi dobavljači, koji su naši kupci i kupci naših kupaca. Sve je postalo transparentnije i sad možemo pratiti tok roba, usluga, informacija i finansija. Osvijestili smo si potrebu koordinirane saradnje. Razvile su se strategije upravljanja lancem opskrbe koje nam pomažu u dobrom balansiranju između efikasnosti i efektivnosti, tj., u dobrom usklađivanju ponude i potražnje.
Nakon iskustva s pandemijom, lanac opskrbe se transformirao, prilagodio i opstao. Ono s čime se danas suočava su digitalizacija, vidljivost kroz cijeli lanac opskrbe, otpornost, agilnost i ljudski resursi. Kako mu pomoći?
Kroz interaktivni seminar će vas voditi Kristina Sorić, senior kosultant za optimizaciju poslovnih procesa i upravljanje lancem opskrbe.