Google je najavio promjene u pravilima oglašavanja usred rasta tržišta kriptovaluta. Sada će kripto trustovi moći prikazivati oglase na Googleu, ali pod određenim uvjetima. Ovo je važna vijest jer su dosad reklame vezane uz kriptovalute često bile pod povećalom vlada i velikih tvrtki zbog zaštite investitora od rizika.
Od 29. siječnja 2024., oglašivači kripto trustova moći će promovirati svoje proizvode putem Google oglasa u SAD-u. Međutim, Google preporučuje oglašivačima da se pridržavaju lokalnih zakona i budu certificirani prije nego što plasiraju reklame povezane s kriptovalutama putem Google oglasa.
Google je pojasnio: “Oglašivači koji promoviraju kripto burze ili novčanike mogu oglašavati putem Google oglasa, ali moraju biti certificirani od strane Googlea i zadovoljiti lokalne zakonske zahtjeve zemlje ili regije za koju žele oglašavati.”
Kripto trustovi, kako ih opisuje Google, predstavljaju financijske proizvode koji omogućuju investitorima trgovinu dionicama putem trustova koji posjeduju značajne količine digitalnih valuta.
U primjeru Bitcoin i Ether ETF-ova, koji možda ili možda neće dobiti odobrenje u SAD-u iduće godine, mogu se oglašavati ukoliko prođu odobrenje. Ovi ETF-ovi ili fondovi s burzovno-trgovinskim karakteristikama omogućuju pojedincima ulaganje u BTC putem tradicionalnih tržišta umjesto da budu ograničeni na kripto burze.
Objava Google mijenja pravila oglašavanja za kripto proizvode prenijeta sa portala Bajtbox.