Nedavni problem s ekranom nekih Galaxy telefona, Samsung je riješio tako što je korisnicima Galaxy S20 i Galaxy Note 20 serija ponudio zamjenu ekrana, a sada se čini da je i najjači član Galaxy S22 serija pogođen sličnim problemom. Samsung je, na neki način, odgovorio na prijavljene probleme.
Sammobile prenosi da je posljednjih dana dobio informacije od korisnika Galaxy S22 Ultra telefona da imaju problem s ekranom. Kako navode, određeni dio ekrana njihovog telefona postaje bijel, trajno ili privremeno. Drugi riječima, umjesto da prikazuje sadržaj, dio ekrana je bijel. Ova bijela mrlja pojavljuje se na lijevoj strani prednje kamere, čineći je tako neupotrebljivom. Nažalost, ovaj problem donosi i nekoliko drugih problema.
Većina telefona pogođenih ovim problemom također prikazuje i zelene linije na desnoj strani ekrana, a čini se da ekrani telefona pogođenih ovim problemom imaju problema i s treperenjem, odnosno “blinkanjem” ekrana.
Ono što je zanimljivo jeste da svi problemi nestaju kada se stopa osvježavanja ekrana podesi na 60 Hz. No, nakon što korisnici promijene stopu osvježavanja ekrana na 120 Hz ili na Adaptive Mode, problemi se ponovo pojavljuju.
Neki korisnici prenose da su se problemi pojavili nakon instaliranja One UI 5.1 nadogradnje, dok drugi navode da su nastali nakon instaliranja sigurnosne zakrpe iz prošlog mjeseca. U svakom slučaju, čini se da problemi nisu povezani s fizičkim oštećenjem ekrana, jer svi korisnici koji su prijavili probleme kažu da ni na koji način nisu fizički oštetili svoj telefon.
Samsungov odgovor
Nakon što su kontaktirali Samsung, iz kompanije im je poručeno da posjete ovlašteni servis. Prema izvještajima, Samsung je besplatno zamijenio telefona pod garancijom, dok u većini slučajeva to nije učinio s telefonima koji su van garantnog roka.
Objava Korisnici Galaxy S22 Ultra prijavljuju probleme – Samsung odgovorio prenijeta sa portala Bajtbox.