Meta je ovaj tjedan imitirala X (bivši Twitter) promijenivši Facebookov logo, iako bi vam bilo oprošteno da to ne primijetite. Umjesto uvođenja potpuno nove slike koja predstavlja platformu , Metina izmjena bila je toliko suptilna da je teško uočiti bilo kakve razlike.
U objavi od 1.600 riječi koja najavljuje ažurirani Facebook logo (i druge promjene), tvrtka se hvali osvježenim dizajnom koji je “smjeliji, električniji i vječniji”. To bi moglo zvučati kao veliki dio rebrandinga, ali u stvarnosti, to je gotovo isto malo slovo “f” okruženo malo tamnijim i manjim plavim krugom.
Meta kaže da je redizajnirala simbol logotipa koristeći svoj prilagođeni Facebook Sans font. Promjene na samom slovu su nevjerojatno suptilne, ali se mogu vidjeti ako dovoljno dugo gledate. Bravo za one koji su vjerojatno platili bogatstvo za ovo.
Slika: Facebook logo kroz godine
Osim loga, Meta je razvila i novu paletu boja.
Meta također ažurira svoje emotikone za reakcije. No, nema uvođenja dugo traženog gumba za dislajk. Poput loga, promjene su dovoljno male da većini ljudi budu neprimjetne.
“Kroz našu proširenu paletu boja, uspjeli smo izazvati više dimenzionalnosti i emocija u Reactions”, objašnjava Meta. “Prilagodili smo boje kako bismo zadovoljili smjernice za pristupačnost boja tako da je naša ikonografija čitljiva u bilo kojoj veličini, dovoljno fleksibilna za različite potrebe i laka za interakciju s ljudima.”
Nije iznenađenne da se Metine nevjerojatno suptilne promjene temeljito ismijavaju na internetu.
Tehnološki div vlasnika Marka Zuckerberga rekao je da planira izbaciti više vizualnih ažuriranja na Facebooku u budućnosti, što možete, ali i ne morate primijetiti.
Facebookovo ažuriranje – na neki način – dolazi nakon što je proveo godine pokušavajući se otresti svog imidža platforme za ‘stare’ ljude dok tinejdžeri prelaze na TikTok, Instagram i Snapchat. Istraživanje prošle godine pokazalo je da je Facebook najmanje popularna stranica/aplikacija među tinejdžerima.
Facebook još uvijek ima više od 3 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, oko 38% svjetske populacije, ali je stopa kojom dodaje nove korisnike usporila u posljednje vrijeme. Meta će se vjerojatno nadati da će zabrinutost oko privatnosti oko TikToka i potencijalna američka zabrana aplikacije u vlasništvu kineske tvrtke povećati njezin broj korisnika više od minorne promjene logotipa.
Objava Meta napravila redizajn Facebooka prenijeta sa portala Bajtbox.