Do proljeća ove godine svi oni Android korisnici koji nisu htjeli biti zatrpani reklamama na YouTube-u, koristili su tada veoma popularnu aplikaciju YouTube Vanced. Ova aplikacija nudila je gotovo identične funkcije YouTube-a, ali bez oglasa. Međutim, nakon pravnih prijetnji od strane Google-a, programeri ove aplikacije morali su je ukinuti, nakon čega je znatan broj korisnika morao prijeći na “pravi” YouTube s reklamama. Sada stiže još jedna loša vijest, a ta je da YouTube povećava broj reklama na platformi.
YouTube povećava broj oglasa na platformi kao sredstvo održavanje platforme i finansijske podrške kreatorima. Iako su naravno reklame svima iritantne, YouTube ne namjerava da smanjuje broj oglasa. Tako sada na svom pametnom telefonu u aplikaciji YouTube, prije početka videozapisa, možete vidjeti čak više od 5 oglasa.
Nekoliko je korisnika prijavilo da im se prije početka videozapisa prikazuje od 5 do 10 oglasa, koje nije moguće preskočiti. Radi se o oglasima koji traju samo nekoliko sekundi, ali mogu trajati i čitavu minutu. Doduše, duži oglasi imaju mogućnost preskanjanja nakon određenog vremena. No, svejedno korisnici primjećuju da, ne samo da se broj oglasa popeo na 10, već se povećao i broj oglasa koje je nemoguće preskočiti.
Na Redittu je sve veći broj korisnika koji prijavljuje da ima povećan broj oglasa na aplikaciji. Da stvar bude još gora, sve više korisnika prijavljuje da im se prije početka videozapisa pojavljuje veći broj dužih oglasa.
Iz YouTube-a se još nisu službeno oglasili povodom povećanja broja oglasa na platformi, ali je službeni Twitter nalog TeamYouTube odgovorio jednom korisniku na pritužbi, navodeći da se radi o tzv. “bumper” oglasima.
Objava YouTube povećava broj oglasa na platformi prenijeta sa portala Bajtbox.