Tehnologija

Znate li šta je “digitalna ljubaznost”?

Tek 21% ljudi od 18 do 34 godine će spremno podijeliti punjač ili mobitel za reverzibilno bežično punjenje sa strancem. Bejbibumersi će radije podijeliti bateriju sa strancem, ali ne iz ljubavi. Sve je to digitalna ljubaznost.

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -

Svijet se velikom brzinom mijenja, a dokaz toga je jedno istraživanje Samsunga i Atomik Research agencije provedeno na 6.519 osoba starijih od 18 godina u 7 europskih zemalja. Naime, rezultati su pokazali kako je posudba punjača ili mobitela za reverzibilno bežično punjenje omiljena gesta u modernom svijetu te da predstavlja čak i povezivanje na osobnoj razini.

Sve to je dovelo do „digitalne ljubaznosti“ kao novog fenomena i oblika ponašanja. Istraživanje je također ukazalo na to da spremnost na dijeljenje baterije može biti i pokazatelj toga koliko vam je stalo do druge osobe i koliko želite biti bliski. Čak je 62% ispitanika izjavilo kako bi kupili strancu kavu u zamjenu za punjač, a 21% ispitanika smatra kako bi to bila jedna od najcjenjenijih gesti na spoju.

Da je dotični društveni fenomen u romantičnim vezama posebno prisutan kod generacije Z i kod Milenijalsa – pokazuje činjenica kako bi gotovo dvije trećine ispitanika od 18 do 34 godine podijelilo punjač s ciljem da osobu bolje upozna. „Vodeći se istraživanjima Maslowa, psihologa koji je istraživao potrebe koje motiviraju ljudsko ponašanje, naši pametni telefoni postaju prioritet u svakodnevnom životu.

Ponuditi nešto tako dragocjeno poput punjača za mobitel aktivira dijelove u mozgu povezane s užitkom i povjerenjem, potičući tako romantiku i novu dimenziju ljudskog ponašanja i interakcije“, tvrdi Katherine Templar Lewis, poznata psihologinja ponašanja. Jeste li se ikad pronašli u situaciji da morate zamoliti nekoga za punjač? Jeste li bili uspješni u potrazi? Jeste li ikada strancu ustupili svoj punjač? Ako je odgovor na ova pitanja potvrdan, doživjeli ste “digitalnu ljubaznost”, prenosi geek.hr.

Haber.ba

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -