Vijesti

Twitter mijenja logo : Umjesto plave ptičice bijelo “X” na crnoj pozadini

EIlon Musk i izvršna direktorka Twittera Linda Jakarino predstavili su u ponedeljak logo platforme društvenih medija na kojoj je bijelo “iks” (X) na crnoj pozadini kao zamejnu za poznati simbol plave ptice.

“Iks je ovde! Hajde da uradimo ovo”, tvitovala je Jakarino, objavljujući sliku logotipa projektovanog na kancelarijama kompanije u San Francisku.

 

I na profilu Jakarino, i na profilu Muska stoji novi logo “X”, iako Twitterova plava ptica i dalje stoji na samoj platformi.

“Doviđenja Twitteru”, bio je haštag u trendu u vezi sa starim logotipom dok je nekoliko korisnika kritikovalo novi.

Musk je u objavi u nedelju rekao da želi da promijeni Twitter logo i ispitao je svoje milione pratilaca da li bi oni bili za promjenu šeme boja sajta iz plave u crnu.

Postavio je sliku stilizovanog “X” na crnoj pozadini sa temom svemira. Takođe se osvrnuo na “privremeni X logo” i tvitovao da ćemo se “uskoro oprostiti od Twitter brenda i, postepeno, od svih ptica”.

Odgovarajući na pitanje u jednom tvitu kako će se tvitovi zvati pod “iksom”, Mask je odgovorio: “Iksovi”.

Originalni Twitter logo dizajnirao je 2012. tim od tri osobe. “Logotip je dizajniran da bude jednostavan, uravnotežen i čitljiv u veoma malim veličinama, skoro kao malo slovo ‘e'”, tvitovao je Martin Graser, jedan od dizajnera.

Nedeljama prije nego što je prošle godine završio svoju akviziciju na Twitteru, Musk je rekao da bi kupovina kompanije ubrzala njegovu ambiciju da stvori “aplikaciju za sve” pod nazivom “Iks”, za tri do pet godina.

Musk je otkupio x.com od PayPala 2017. godine, rekavši da ima “sentimentalnu vrijednost”. Musk je suosnivao x.com kao online banku 1999. koja se kasnije transformisala u PayPal.

Iako je zvanična stranica Twittera na platformi preimenovana u “X”, domen x.com nije aktivan.

“X je buduće stanje neograničene interaktivnosti – usredsređeno na audio, video, razmjenu poruka, plaćanja/bankarstvo – stvarajući globalno tržište za ideje, robu, usluge i mogućnosti”, napisala je Jakarino na Twitteru u nedelju.

Jakarino, bivša šefica oglašavanja u NBC Universalu koja je počela da radi kao izvršna direktorka Twittera 5. juna, preuzela je dužnost u trenutku kada je ta platforma društvenih medija pokušavala da preokrene pad prihoda od oglašavanja.

Od preuzimanja Twittera, kompanija se suočila sa burnim vremenima sa otpuštanjima, naglim padom oglašivača i meteorskim porastom Threadsa, Metinog odgovora na Twitter.

(Kliker.info-AP)

Kliker.info