“Ne oglašavamo se na X jer smo pronašli druge platforme kako bismo bolje dosegli naše kupce”, rekao je glasnogovornik Walmarta u izjavi za CNN. Brojni istaknuti brendovi pauzirali su svoje oglašavanje na X, prošlog mjeseca nakon što je Musk javno prihvatio “antisemitsku teoriju zavjere koju favoriziraju bijelci”, navodi CNN.
Nakon vijesti, Joe Benarroch, šef operacija u X-u, rekao je za CNN u izjavi da brendovi koji se oglašavaju na platformi mogu izaći ispred ogromnog broja korisnika.
“Walmart ima divnu zajednicu na X-u, a sa pola milijarde ljudi na X-u, svake godine platforma doživi 15 milijardi utisaka samo o praznicima s više od 50 posto korisnika X-a koji većinu ili sve svoje kupovine obavljaju online”, Joe rekao je Benarroch.
Benarroch je tvrdio da Walmartova odluka da povuče oglase sa X-a nije direktan rezultat Muskove akcije i rekao je da Walmart nastavlja biti aktivan na platformi na druge načine.
“Walmart se nije oglašavao na X od oktobra [oktobra] tako da ovo nije nedavna pauza, kompanija se upravo organski povezala sa svojom zajednicom od više od milion ljudi na X”, rekao je on, ističući da Walmart nastavlja objavljivati na platforma uključujući post koji je kompanija objavila u petak nakon što su se pojavile vijesti o zamrzavanju reklamiranja.
Musk se u srijedu izvinio za, kako je rekao, svoju “najgluplju” objavu na društvenim mrežama ikada. Ali se obrušio na oglašivače koji su napuštali njegovu platformu.
“Ne želim da se reklamiraju”, rekao je Musk na samitu New York Timesa DealBook u New Yorku. “Ako će me neko ucjenjivati reklamama ili novcem, jebi se. Idi. F**k. Sebe”, rekao je.
Reklamni egzodus uključio je medijske kompanije kao što su Disney, Paramount, NBCUniversal, Comcast, Lionsgate i Warner Bros. Discovery, roditelj CNN-a.
Walmartova odluka nije došla preko noći, rekla je osoba bliska toj stvari. Taj potez je bio dio eskalirajuće serije akcija prodavača, dodala je osoba, a kompanija će i dalje nastaviti s prikazivanjem oglasa na drugim društvenim mrežama.
Craig Atkinson, izvršni direktor agencije za digitalni marketing Code3, rekao je za CNN da nije iznenađujuće što kompanije povlače oglase i on ne vidi “nema načina da se ovo zvono povuče”.
“Veliki brendovi će reći da im ne treba X i naći će svoju publiku negdje drugdje i vjerovatno su u pravu”, rekao je. “Sve dok X ima angažiranu korisničku bazu, oportunistički brendovi u nastajanju će nastaviti kupovati oglase, ali ne vidim povratak velikih brendova.”
U međuvremenu, Jasmine Enberg, glavni analitičar u Insider Intelligence, nazvala je ovo još jednim primjerom kako je Muskovo nestabilno vodstvo utjecalo na kompaniju.
“Ako neko ubija X, to je Elon Musk – ne oglašivači”, rekla je. “U slučaju da X propadne, obdukcija bi otkrila niz odluka o politici platforme, smanjenja osoblja, tvitova i antagonističkih komentara od strane Muska koji su otjerali X-ov primarni izvor prihoda.”
Napomenula je da je prije posljednjeg incidenta, Insider Intelligence predviđao da će u oktobru X globalni prihodi od reklama pasti za nevjerovatnih 54,4% ove godine.
“Lično i javno napadanje oglašivača koji su održali X u životu dok je kompanija usred bojkota reklama mogao bi biti ekser u lijes za X-ov oglasni biznis”, dodao je Enberg
„Lakše je povući reklamiranje nego vratiti, a ono što bojkot X oglasa čini jedinstvenim je to što se prvenstveno ne radi o susjedstvu ili moderaciji sadržaja“, rekla je. “Oglašivači su zabrinuti zbog štete po reputaciju i neizvjesnosti poslovanja s Muskom, a [njegovi] komentari će produbiti jaz između njih.”
Musk je ove sedmice posjetio Izrael, gdje je otišao u kibuc koji je Hamas napao 7. oktobra, razgovarao s porodicama izraelskih talaca i sastao se s izraelskim premijerom Benjaminom Netanyahuom i predsjednikom Isaacom Herzogom.
Ali Musk je u srijedu rekao da njegov put u Izrael “nije bio obilazak izvinjenja” i da “nije bio odgovor na sve to”. Musk je rekao da je dobra osoba, ali da neće “plesati step” da bi to ljudima pokazao, piše Biznis.ba.
(Haber.ba)