Boris Brković
Rođen je u Sarajevu, gdje trenutno živi i radi. Komercijalni ekspert u FMCG, stjecao je vještine u uglednim kompanijama u nekoliko različitih industrija, na domaćem, regionalnom i globalnom tržištu (rad sa komercijalnim timovima u 70 zemalja svijeta). Radio je na razvoju, uspostavljanju i vođenju komercijalnih organizacija, te prošao iskustvo u prodaji od komercijaliste, do globalnog direktora prodaje. Uspješno je kreirao strategiju prodaje sa diskonterima za evropsko tržište i koautor je uspješne globalne eCommerce strategije za globalnu američku kompaniju SC Johnson. U bogatoj karijeri se dva puta uspješno okušao u ulogama Country Manager, SC Johnson North Adriatic (2006-2009) i CEO, Klas d.d. Sarajevo (2018-2020).
U svom dosadašnjem radu pripremio je, koordinirao pripremu, prezentirao pred top managemetom i vlasnicima firmi, i uspješno realizirao preko 20 komercijalnih, poslovnih i strateških planova. Pripremio je prvi SC Johnson Sales Excellence za prodajne menadžere i predavao različite module za prodaju u toku četverogodišnjeg mandata na poziciji Key Account Director, Europe. U bogatoj komercijalnoj karijeri, sarađivao je, direktno pregovarao i pripremao komercijalne shopper marketing programe za saradnju sa najpoznatijim svjetskim maloprodajnim igračima, poput Wal-Mart-a, Amazona, Schwarz Group (Lidl i Kaufland), AS Watson, Metro Group, EMD (buying group), AMS-ACP (buying group). Stekao je iskustvo na strani proizvođača, principala, distributera i maloprodajnih retailera.