Razvoj liderstva kroz PCM (Process Communication Model®)

Opis:

Termin Employer Branding postaje sve popularniji posljednjih godina. Sam termin je zaživio još od 90tih godina, da bi danas postao jedan od specijalizovanih funkcija u okviru HR odjeljenja.

Employer Branding jednostavno označava način na koji tržište percipira vašu kompaniju i to posmatrano iz ugla uposlenika. 

Šta znači Employer Branding?

Employer brand opisuje reputaciju radnog mjesta koje vaša kompanija pruža, za razliku od generalizovanog korporativnog brenda koji se prezentuje kupcima. 

Employer branding označava strategiju kojom se vaša kompanija predstavlja tržištu rada u potrazi za novim talentovanim uposlenicima. 

Upravo zbog savremene trke za talentima na tržištu rada, Employer branding je postala krucijalna HR funkcija posljednjih godina. Kao što se marketing vaše kompanije trudi da privuče i zadrži vaše korisnike usluga i kupce proizvoda, isto tako HR odjeljenja osmišljavaju strategije kako da privuku i zadrže uspješne uposlenike.

Stoga smo za vas kreirali specijalistički seminar koji će vam pomoći da od nule izgradite, ali i unaprijedite vašu postojeću Employer Branding strategiju.

Kroz interaktivni seminar će vas voditi Marija Sinanović, dugogodišnji iskusni HR Consultant, certificirani NLP trener, PCM Trener i Kouč.

Više o edukaciji