Klasov Bosanski lokum i Zlatni puder na tržištu Srbije

Potpisivanjem strateškog Ugovora o distribuciji proteklog mjeseca, najpoznatiji brendovi kompanije Klas već su stigli na tržište Srbije. Na policama svih, bolje opremljenih trgovina, građani Srbije će imati priliku da kupe Klasov Bosanski lokum, Sarko rolate, Štrudlice i Zlatni puder, te da se uvjere u kvalitet ovih proizvoda koji su već godinama najčešći izbor građana u BiH.

 

Prve reakcije kupaca i potrošača su već stigle na Klasovu adresu, a lider od prvog dana je Bosanski lokum koji je oduševio svojim okusom i kvalitetom.

– Naš strateški plan je bio da se pozicioniramo na tržištu Srbije i da se naši potrošači iz susjedstva uvjere u kvalitet Klas proizvoda. Neizmjerno smo ponosni što su naši najbolji brendovi dostupni i vrlo dobro prihvaćeni od strane kupaca. Potrudit ćemo se da opravdamo povjerenje i dokažemo da smo s razlogom lider na domaćem terenu dugi niz godina“ – istakao je Dragan Vučić, izvršni direktor za operativno poslovanje kompanije Klas.

Iz kompanije Klas navode kako su u pregovorima sa distributerima da se šire na sve trgovačke lance u Srbiji jer je prvi izvoz bio pokazatelj da postoji potreba za premium bh. brendovima iz Klasove proizvodnje.

Osim ovih proizvoda, na tržište Srbije uskoro stižu i Klasovi kolači, tradicionalne jufke i somuni, tako da će izvozni asortiman biti proširen i na druge kategorije ovog lidera bh. prehrambene industrije, saopćeno je iz AS Holdinga.

Biznis.ba