Edukacije

Interaktivni seminar – kancelarijsko poslovanje

Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br.73/19., počeo je sa primjenom od 01.01.2020.godine. Pravilnikom se uređuje sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.

Pravilnim provođenjem načela kroz oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja nastoji se unaprijediti efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta. Za seminar smo pripremili novi Priručnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH.

Cilj seminara je upoznati učesnike da, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačaju kapacitete kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unapređenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.

SADRŽAJ SEMINARA:

 
✓ Kancelarijsko poslovanje u FBiH:
  • Kancelarijsko poslovanje
  • Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju
  • Klasifikacijske oznake predmeta i akta
  • Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
  • Primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte
  • Određivanje organizacionih jedinica i radnih mjesta, i raspoređivanje pošte
  • Zavođenje akata i združivanje akata
  • Dostavljanje predmeta i akata u rad
  • Sastavni dijelovi službenog akta i faksimil
  • Pojam faksimila
  • Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje akata
  • Rokovnik predmeta
  • Otpremanje pošte
  • Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada, prijem stranaka, radne prostorije
  • Postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, upravnih organizacija
  • Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja

✓ Arhivsko poslovanje – arhiviranje i čuvanje predmeta i akata
  • Zakonska regulativa arhivskog poslovanja
  • Pravilnik o arhivskom poslovanju
  • Arhivska terminologija – osnovni pojmovi
  • Arhivska praksa u BiH i okruženju
  • Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe
  • Lista kategorija registraturnog materijala, rokovi čuvanja i njena primjena
  • Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tenderska dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumentacija iz programskih aktivnosti institucije i sl.
  • Arhivske prostorije ili depoi
  • Vođenje arhivske knjige
  • Rukovanje sa predmetima u arhivi – reversi
  • Izrada topografskog vodiča
  • Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe
  • Preuzimanje arhivske i registraturne građe

INFORMACIJA O SEMINARU