Istraživanja koje je provela Standish Group, su pokazala da od 100 projekata, njih 94 se „restarta“, tj. zapadnu u velike probleme. Prekoračenje troškova je u prosjeku 120%, a vremena preko 200%. Na primjer, projekt čije je trajanje planirano godinu dana, a troškovi 1.000.000 KM, na kraju, u prosjeku, traje 2 godine, a košta 1.200.000 KM.
Interesantan podatak je da 95% razloga za tako katastrofalne rezultate je zajednički za sve projekte, bez obzira iz kojeg grane industrije ili dijela svijeta dolaze. Ako se vi suočavate sa sličim problemima i nalazite se u projektu u bilo kojoj funkciji – ovaj seminar je za vas.
Najčešće greške kao što su kriva analiza zahtjeva, nerealan vremenski plan, nepoznavanje rizika i Risk managementa, nedostatak dogovorne procedure za promjenu unutar projekta, odabir krivih alata i, na kraju, dokumentacije koja je ili preobilna ili nedostatna, a na koju se ne može referencirati su samo mali dio razloga zbog čega se projekti pretvaraju u haos.Kroz interaktivni seminar će vas voditi Nenad Trajkovski, stručnjak za upravljanje projektima.
Cilj seminara:
Ovim seminarom ćemo pokriti sve dijelove projekta od inicijacije do zatvaranja s posebnim naglaskom na što treba paziti i koje klasične greške se rade, a što posljedično dovodi do navedenih problema te propasti projekta.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, te razmjenom iskustva s ostalim polaznicima i predavačem.
Seminar je namijenjen:
Voditeljima projekata i članovima projekti timova iz svih područja djelatnosti, a suočavaju se s problemima na svojim projektima. Namijenjen je osobama koje rade u: uredu za upravljanje projektima, managementu, nabavi, prodaji, marketingu, proizvodnji, finansijama i IT-u.Teme i raspored edukacije
- 10.00 – 11.30
Šta je Projekt, Framework, a što Metodologija i koje su razlike
Od čega se sastoji projekt, program i portfolija
Šta je inicijacija i kako se radi
Šta je planiranje i šta treba planirati
Kako se izvršava, a kako prati projekt
Kako se zatvara projekt - 11.40 – 13-15
Role a projektu i koje su odgovornosti i granice a projektu:
Sponzor projekta
Voditelj projekta kod naručitelja
Voditelj projekta kod isporučitelja
Stakeholderi – kako se kategoriziraju
Članovi timova
Ključni korisnici
Krajnji korisnici
Opseg projekta – šta se radi, a šta ne
Definicija i određivanje opsega projekta
Poslovna analiza
Funkcionalna specifikacija
Šta je procjena, a šta drugi misle da je procjena
Zašto je potpis tako važan - 13.45 – 15.00
Komunikacija – tko, kada, kako, zašto i s kim i na koji način
Upravljane promjenama na projektu – kako to zaista treba raditi
Zahtjev za promjenu – kako izgleda i zašto mora biti formalan
Registar promjena i upravljanje s registrom
Kako promjene utječu na segmente projekta
Šta naručitelj očekuje od promjena, a šta je stvarno na stvari
Upravljane rizicima – kako to zaista treba raditi
Zašto 99% kompanija uopće ne radi upravljanje rizicima, a preostalih 1% to radi pogrešno
Registar rizika i upravljanje s registrom
Šta kad se rizik dogodi
Zašto naručitelj i isporučitelj gledaju na rizike drugačijim pogledom i kako to spriječiti? - 15.15 – 16.30
Dokumentacija – koja je važna, a koju treba izbaciti
Šta izbjegavati u praksi kako projekt ne bi propao
10 najvažnijih stvari na koje treba paziti! - 16.30 – 17.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Predavač
Nenad Trajkovski, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, MCP, MCT, MCTS: Microsoft Project, MVP
Nenad radi kao konsultant u SYS Company d.o.o.. Glavna područja su mu: Upravljanje projektima i programima, konsolidacija i uvođenje projektnih procesa u kompanije, uvođenje i kontrola Agilnog poslovanja te organizacija PMO-a. Redovni je predavač ne domaćim i inostranim IT konferencijama. Više od teoretskog znanja, a koje potvrđuju njegovi brojni certifikati, polaznicima znači njegovo dugogodišnje iskustvo (30+ godina) u upravljanju različitim vrstama programa i projekata te uspostava i rad ureda za upravljanje projektima – PMO i agilnoj transformaciji kompania. Između ostalog, Nenad je voditelj složenih IT projekata te trener za vođenje projekata, upravljanje metodologijama, SCRM, agilnu transformaciju i MS PROJECT. Redovni je predavač na Microsoftovima konferencijama u svijetu. U proteklih 5 godina nalazi se među prvih 5 predavača po ocjenama publike. Posjeduje PMP (Project Management Professional), RMP (Risk Management Professional), ACP (Agile Certified Practitioner) i PSM-I (Professional Scrum master), MCP – Microsoft Certified Professional, MCTS – Microsoft Certified Technical Specialist i MVP Microsoft Most Valuable Professional for MS PROJECT certifikate.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Projekti u praksi – najčešće zamke od planiranja do realizacije iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 02. juna iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak