Epic Games Store (EGS) sada omogućuje developerima dvije opcije kako bi zadržali veći dio prihoda od prodaje igara tijekom šest mjeseci. Ove poslovne strategije mogu pomoći platformi da privuče više ekskluzivnih igara i starijih naslova.
Na početku, Epic je privlačio igre sa Steama tako da plaća developerima da svoje igre ekskluzivno lansiraju na EGS-u, a nedavni primjer je igra Alan Wake II. Sada, tvrtka kombinira financijski poticaj s sustavom samopubliciranja koji je uvela u ožujku putem programa “Epic First Run”.
Počevši od ponedjeljka, ako se razvijatelj odluči da nova igra ostane ekskluzivna za EGS tijekom šest mjeseci, zadržat će između 88 i 100 posto prihoda od svih transakcija za tu igru. Nakon tog perioda, podjela prihoda vraća se na standardnih (ali i dalje iznimno povoljnih) 88 posto. Periodi ranog pristupa računaju se u tih šest mjeseci ekskluzivnosti. Ovaj program bi mogao potaknuti više neovisnih razvijatelja da lansiraju igre ekskluzivno na EGS-u.
Epic je uveo podjelu od 88 posto kao izazov tradicionalnim 70 posto koje Steam i druge digitalne trgovine obično primjenjuju. 2018. godine, kao odgovor na Epic, Valve je povećao udio developera na 75 posto za sve prihode preko 10 milijuna dolara i 80 posto za zaradu preko 50 milijuna dolara.
Novi ekskluzivni naslovi nisu jedini fokus Epicovih poticaja. Jedna od najvećih prednosti Steama u usporedbi s EGS-om je njegov ogroman katalog igara koje su izdane prije nego što je EGS postojao, kao i stariji naslovi iz 1990-ih i početka 2000-ih. Program ”Now on Epic” potiče izdavače da dovedu svoje starije naslove na EGS.
“Now on Epic” jamči razvojnom timu sve prihode od prodaje tijekom šest mjeseci kada dovode već izdane igre na EGS. Kvalificirani naslovi moraju biti lansirani na drugoj PC platformi ili pretplatničkoj usluzi prije 31. listopada 2023. godine.Ovo je privremena prilika. Razvijatelji moraju se prijaviti do 31. prosinca 2024. godine i objaviti svoje igre do 30. lipnja 2025. godine. Osim toga, trebaju unijeti najmanje tri naslova na EGS, ili sve svoje proizvode ako ih imaju manje od tri.
Ovaj trenutak najave ukazuje na to da Epic brzo pokušava povećati privlačnost svoje trgovine i, time, buduće profite kako bi nadoknadio gubitke. Prošlog mjeseca, Epic je potvrdio planove za otpuštanje više od 800 zaposlenika i prodaju Bandcampa, kojeg su kupili prošle godine. Osnivač i CEO Tim Sweeney priznao je da tvrtka već duže vrijeme troši više nego što zarađuje.
Objava Izgleda da Epic Games nudi izdavačima bolje uvjete nego Steam prenijeta sa portala Bajtbox.