Direktor kompanije Hifa Oil d.o.o. Izudin Ahmetlić govorio je o izgradnji terminala za gorivo koji ova kompanija gradi u blizini Međunarodnog aerodroma Sarajevo. On je u intervjuu za TVSA kazao da nema nikakvog razloga za strah zbog ovog projekta te da su protesti građana koji ovaj objekat ne žele u svojoj blizini neopravdani.
Ne postoji nijedan aerodrom koji nema terminale i to nadzemne, kazao je Ahmetlić za TVSA. Prema njegovim riječima, ovim projektom kompanija zapravo želi doprinijeti razvoju turizma i privrede Kantona Sarajevo i cijele države.
– Hifa Oil je kompanija koja investira veliki novac u rješavanje državnog problema i problema aerodroma Sarajevo. Ako Grad Sarajevoi i Bosna i Hercegovina žele razvijati turizam i privredu, moraju ozbiljno analizirati šta treba uraditi da se aerodrom sa pripremi za turističku utrku jer to je put kojim turisti dolaze, a ne željeznica – kazao je Ahmetlić.
On je naveo kako je kompanija u suštini prisiljena na ovaj projekat od strane aviokompanija koje i same vrše nadzor nad projektom. Kako je kazao, izgradnju terminala nadziru inžinjeri svjetskih aviokompanija a riječ je o najsavremenijem projektu.
Osim toga, terminal se gradi u prostoru koji je predviđen za gradnju terminala i crpki i to doslovno i piše u prostornom planu, kazao je Ahmetlić.
– Hifa Oil je u dvije godine koliko je radila na dozvolama obezbijdeila 28 dozvola od kojih je svaka uslovljavala jedna drugu. Sve je uredno i mi ne vidimo nikakav razlog za strah. Smatramo da se više radi o populizmu. Da li neko želi da sabira političke poene na jednom velikom privrednom projektu to će vrijeme da pokaže. Ja znam samo jedno. Hifa Oil, kao najveći privatni prometnik naftnim derivatima u Bosni i Hercegovini je ponijela ogroman teret i mi smo doslovce od aviokompanija uslovljeni da moramo imati osiguranje koje je preko milijardu dolara. U Tešnju postoji original osiguranja za aviokompanije od 1,5 milijardi dolara – kazao je Ahmetlić.
Ističe i kako su upravo aviokompanije te koje traže savremene terminale a kaže i kako se na udaljenosti od kilometra nalaze i drugi terminali. Osim toga, terminal kerozina će u blizini graditi i sam Aerodrom Sarajevu i u toku je pribavljanje dozvola za taj projekat.
Ahmetlić je kazao i kako se ne radi o vodozaštitnoj zoni te kako istim putem svakodnevno prođe preko 20 cisterni koje prevoze gorivo, te je stoga apsurdno protivljenje ovom projektu. Ahmetlić je kazao kako misli da neko svjesno manipuliše građanima.
– Dođu iz Lufthanse, Wizz Aira, Qatar Airwasya, sve su to kompanije koje snabdijevamo, kontrolišu kako se gradi… I umjesto da imamo za ponos Sarajeva šta se to i kako radi, vi imate potpuno nerazumnu priču koju mi stvarno ne razumijemo… Mi smo dosljedni i sve radimo po zakonu. Želimo da ova država ima najsavremeniji terminal i imaće ga, boljeg i od Zagreba i od Beograda… I želimo da pokrećemo turizam i privredu u Kantonu Sarajevo. Mi smo ozbiljan generator, ozbiljan motor i želimo svemu tome da damo svoj doprinos – zaključio je Ahmetlić.
window.fbAsyncInit = function() {
FB.init({
appId : '1391296191040571',
xfbml : true,
version : 'v7.0'
});
FB.AppEvents.logPageView();
};
(function(d, s, id){
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
(Pressmedia)