Edukacije

Postavljanje granica u poslovnoj komunikaciji

Opis:

Postavljanje granica predstavlja temelj za izgradnju kvalitetnih odnosa i nije odraz sebičnosti ili straha. Suprotno ustaljenom mišljenju, granice ne impliciraju neiskrenost ili nepovjerenje, već su izraz samopoštovanja. One definiraju našu osobnost, način razmišljanja, područje prihvatljivosti, štite naš identitet, doprinose efikasnosti u poslovanju te su ključne za postizanje željenih rezultata.

U liderstvu, veliki izazov predstavlja postavljanje jasnih granica i njihovo komuniciranje, često zbog straha od mogućeg negativnog utjecaja na međuljudske odnose, percepciju drugih o nama i bojazni od gubitka slike o sebi kao empatičnoj, kolegijalnoj i pristupačnoj osobi. Međutim, moguće je održati sve te kvalitete i istovremeno jasno komunicirati svoje granice kroz izricanje ‘ne’.

Nejasno komunicirane granice često rezultiraju unutarnjim konfliktima, transformirajući ‘ne’ upućeno drugima u ‘ne’ upućeno samome sebi. Ključno je shvatiti da postavljanje granica ne isključuje empatiju; naprotiv, ono podržava održavanje zdravih odnosa, samopouzdanje, ugled i funkcionalnost.

Kroz naš interaktivnu radionicu, vodit će vas Ivana Pejić, certificirana CNVC trenerica za komunikacijske vještine i certificirana Hogan konsultantkinja za procjene ličnosti. 

Više o edukaciji