PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU
Primjene Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br.73/19., počela je 2020.godine. Pravilnikom je uređen sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.
Pravilnim provođenjem načela kroz oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja nastoji se unaprijediti efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta. Svi učesnici seminara dobijaju Priručnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH, kao seminarski materijal.
Cilj seminara je upoznati učesnike da, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačaju kapacitete kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unapređenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.
SADRŽAJ SEMINARA:
Kancelarijsko poslovanje u FBiH:
- Kancelarijsko poslovanje
- Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju
- Klasifikacijske oznake predmeta i akta
- Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
- Primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte
- Određivanje organizacionih jedinica i radnih mjesta, i raspoređivanje pošte
- Zavođenje akata i združivanje akata
- Dostavljanje predmeta i akata u rad
- Sastavni dijelovi službenog akta i faksimil
- Pojam faksimila
- Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje akata
- Rokovnik predmeta
- Otpremanje pošte
- Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
- Organizacija rada, prijem stranaka, radne prostorije
- Postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, upravnih organizacija
- Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
Arhivsko poslovanje – arhiviranje i čuvanje predmeta i akata
- Zakonska regulativa arhivskog poslovanja
- Pravilnik o arhivskom poslovanju
- Arhivska terminologija – osnovni pojmovi
- Arhivska praksa u BiH i okruženju
- Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe
- Lista kategorija registraturnog materijala, rokovi čuvanja i njena primjena
- Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tenderska dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumentacija iz programskih aktivnosti institucije i sl.
- Arhivske prostorije ili depoi
- Vođenje arhivske knjige
- Rukovanje sa predmetima u arhivi – reversi
- Izrada topografskog vodiča
- Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe
- Preuzimanje arhivske i registraturne građe
Pitanja i odgovori
PREDAVAČI:
Mr. Alen Taletović, Sudija Ustavnog suda FBiH
Dr. sc. Šimun Novaković, Zamjenik ravnatelja Arhiva BiH
TRAJANJE SEMINARA:
09:30 – 15:00
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Službenicima zaposlenim u institucijama, organima uprave i jedinicama lokalne samouprave,
- Službama za upravu i upravnim organizacijama,
- Sudovima,
- Javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
135 KM po jednom učesniku;
125 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
115 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Prezentacije predavača
- Seminarski materijal:
- Priručnik – “Kancelarijsko poslovanje u Federaciji BiH”, autor: mr.sc. Alen Taletović, Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde FBiH,
- Časopis „Pravo i finansije“ 5/21. Tekst: Arhivska služba u Bosni i Hercegovini – ustroj, nadležnosti i obveze stvaratelja registraturnog materijala i arhivske građe – autor: dr. sc. Šimun Novaković – CD-u
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA NA SEMINAR:
Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca
- Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82. - Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru/webinaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA!
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz radnih odnosa FBiH – 300 KM, godišnja pretplata za 2023. godinu (portal trenutno sadrži oko 4.900 pitanja i odgovora iz oblasti radnih odnosa FBiH i redovno se dopunjava + 55 modela akata)
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Zaštite na radu – 250 KM, godišnja pretplata za 2023. godinu
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo