Rast prometa od 2,4 posto ostvaren je u trgovini prehrambenim proizvodima, odnosno hranom, pićem i duvanskim proizvodima, dok je promet neprehrambenim proizvodima imao rast od 3,6 posto, podaci su Agencije za statistiku BiH.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u novembru je veći za 3,2 posto u odnosu na oktobar.
Rast prometa od dva odsto ostvaren je u trgovini prehrambenim proizvodima, a neprehrambenim proizvodima 6,9 posto.
Ukupan promet trgovine na malo u BiH, posmatran u tekućim cijenama, u novembru veći je za 19,3 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine.
U novembru ove, u odnosu na isti mjesec lani, promet prehrambenim proizvodima veći je za 20,2 posto, a neprehrambenim proizvodima za 18,9 posto.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan promet trgovine na malo u novembru ostvario je rast od 15,2 posto, u odnosu na isti mjesec prethodne godine.
Promet prehrambenim proizvodima ostvario je rast od 7,2 odsto, a neprehrambenim proizvodima rast od 26,4 posto, piše Srna.
(Haber.ba)