[ad_1]
Aviokompanija Ryanair od 1. juna suspendirala je letove sa Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT), a razlog je što ne žele plaćati taksu koju je propisala Direkcija za civilno zrakoplovstvo BiH (BHDCA) koja iznosi tri KM po putniku.
Ista kompanija nastavlja letjeti iz Banje Luke, kao i prethodnih godina, gdje očigledno nema problem s taksom za prevezene putnike.
Naime, iako godinama lete iz Banje Luke, Ryanair u svom računovodstvu uopće nema BHDCA kao klijenta, što znači da im je prvi put ispostavljena faktura za taksu za letove iz Tuzle, gdje Ryanair posluje tek od 1. novembra prošle godine. Kako nezvanično saznajemo, Ryanair je od BHDCA dobio odgodu od mjesec dana kako bi se računovodstveno pripremio za plaćanje duga po osnovu letova iz Tuzle, ali nastavak operacija nakon 31. maja je upitan, piše Faktor.
Ryanair iz Tuzle trenutno leti prema Beču, Memmingenu i štokholmskom aerodromu Arlanda.
Kako je moguće da se ista taksa, propisana na državnom nivou, plaća u Tuzli, ali ne i u Banjoj Luci, upućeni nam kažu da je razlog vjerovatno to što banjalučki aerodrom redovno dostavlja BHDCA-u precizne podatke o broju prevezenih putnika, pa se taksa po osnovu broja putnika ne može obračunati. Opcija je da se naknada utužuje putem suda, ali to već nije problem aviokompanije, nego samog aerodroma.
Kako saznajemo, tuzlanski aerodrom redovno ispunjava svoju zakonsku obavezu i dostavlja dnevne i mjesečne podatke BHDCA-u, pa je tako i Ryanairu vrlo brzo obračunata taksa.
Ryanair ima pravo da prekine poslovanje na MAT-u, a da u ovom momentu imaju takav stav pokazuje i to da su putnici koji su imali rezervacije letova nakon 31. maja, dobili obavijest da su letovi otkazni.
Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.
Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.