Jedna od najimpozantnijih građevina u Bosni i Hercegovini – Most “Počitelj, spojen je s lijevom obale Neretve.
Inače, Most Počitelj nalazi se na poddionici Počitelj – Zvirovići premoštava magistralnu cestu M-17, rijeku Neretvu i željezničku prugu Sarajevo – Ploče.
Dužina mu je 980 metara, a visina 100 metara i najveći je most u BiH.
Izvođač radova za LOT 2 je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbajdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina), a ukupna vrijednost radova za izgradnju mosta Počitelj je 28.114.889 eura bez PDV-a. Podizvođač radova je Hering d.d. Široki Brijeg.
https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?client=ca-pub-2226049876653945&output=html&h=381&slotname=8895676496&adk=3858207388&adf=2945200101&pi=t.ma~as.8895676496&w=458&lmt=1686588874&rafmt=1&format=458×381&url=https%3A%2F%2Fraport.ba%2Fzavrsen-najveci-most-u-bosni-i-hercegovini%2F&fwr=1&fwrattr=true&rpe=1&resp_fmts=3&sfro=1&wgl=1&uach=WyJBbmRyb2lkIiwiMTAuMC4wIiwiIiwiU00tRzk4OEIiLCIxMTQuMC41NzM1LjU3IixbXSwxLG51bGwsIiIsW1siTm90LkEvQnJhbmQiLCI4LjAuMC4wIl0sWyJDaHJvbWl1bSIsIjExNC4wLjU3MzUuNTciXSxbIkdvb2dsZSBDaHJvbWUiLCIxMTQuMC41NzM1LjU3Il1dLDBd&dt=1686588874204&bpp=3&bdt=305&idt=290&shv=r20230607&mjsv=m202306080101&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&cookie=ID%3D895cc004e2de00d2-22026f31a5b4003b%3AT%3D1686588848%3ART%3D1686588848%3AS%3DALNI_MYTxW1kMpCY2K7JmT0IxpKX3WnodA&gpic=UID%3D00000c4cfa7737d5%3AT%3D1686588848%3ART%3D1686588848%3AS%3DALNI_MZEwUnUTaehCuCOqcN1hangEOc9gA&prev_fmts=458×381&correlator=4023700207144&frm=20&pv=1&ga_vid=1276105816.1686588849&ga_sid=1686588874&ga_hid=1050889778&ga_fc=1&u_tz=120&u_his=50&u_h=915&u_w=412&u_ah=915&u_aw=412&u_cd=24&u_sd=2.362&dmc=8&adx=0&ady=1358&biw=458&bih=817&scr_x=0&scr_y=0&eid=44759926%2C44759837%2C44759875%2C31074580%2C31075206%2C44788442%2C44788469%2C31067146%2C31067147%2C31067148%2C31068556%2C44791427&oid=2&pvsid=1733369952731620&tmod=308331825&uas=0&nvt=1&topics=ARTwLgIErQB-wWASS80vAeYG007S2rRC2mHY5N84NN1Jny5vPCCGKMUJNZceYBsrHwaEy0tWs3aHwASpU-SYK9itZrGt8P0h5tezQdBaGplvF0P94JkIBXX1yoHi5Jioe0fkzQQxuI6VdBE1qlduWbtCZO6sVLnCN7ucvlnxyTOMtWMpPFu-s1q5-Nrz&ref=https%3A%2F%2Fraport.ba%2F&fc=640&brdim=0%2C0%2C0%2C0%2C412%2C0%2C412%2C735%2C458%2C817&vis=1&rsz=%7C%7Coebr%7C&abl=CS&pfx=0&fu=128&bc=31&td=1&nt=1&ifi=2&uci=a!2&btvi=1&fsb=1&xpc=s9RGMvBh1E&p=https%3A//raport.ba&dtd=309
Radovi su trebali biti gotovi u martu 2022., nakon čega su izvođači tražili novi rok do septembra. Ni tada most nije bio dovršen pa su zatražili i novi rok, odnosno do augusta 2023.
Novih 20 kilometara autoceste bi trebalo biti gotovo na jesen, ali dionica od Počitelja do tunela Kvanj bit će neupotrebljiva sve dok se ne izgradi dionica od tunela Kvanj do Bune kod Mostara.
Youtube kanal 4life donosi video snimak na kojem se vidi kako izgleda ova impozantna građevina nakon spajanja.
Raport/press
(Pressmedia)