Edukacije

Seminar: Upravljanje ključnim kupcima (KAM)

Opis:

U današnje vrijeme svaka ljudska djelatnost podrazumijeva odnos u kome jedna strana nešto prodaje, a druga strana je spremna da za to alocira određena finansijska sredstva da bi to kupila. Međutim, uvijek postoje “kupci” koji su značajniji od ostalih.

Navedeno pravilo ne važi samo u poslovnim odnosima koji su zasnovani na ostvarivanju profita, kao najvažnijem indikatoru uspješnosti poslovanja, nego i u nevladinom sektoru gdje postoje donatori koji su značajniji od drugih. Uspješnost rada nevladine organizacije zavisi od kvaliteta i uspješnosti prezentacije određenog projekta koji se nudi donatorima da ga finansiraju.

Uspješno poslovanje sa ključnim kupcima predstavlja ključ poslovanja svake kompanije, a dugoročno i opstanka iste.U današnje vrijeme, “klatno moći“ je u najvećem broju slučajeva na strani ključnih kupaca. Što su prihodi koje kompanija na osnovu njih ostvaruje veći, to je teže sa njima poslovati. Da bi zaštitile svoj profit kompanije moraju usvojiti sofisticirana znanja i vještine u upravljanju svojim poslovanjem, ostvariti profitabilan način upravljanja ključnim kupcima i osigurati postizanje dugoročnih poslovnih ciljeva.

Kroz interaktivni seminar će vas voditi dr.sc. Sead Bašić, vrhunski menadžer sa dugogodišnjim iskustvom u internacionalnim kompanijama.

Više o edukaciji