Da proizvodni pogoni članica AS Holding grupacije predstavljaju svojevrsnu laboratoriju inovacija, dokazali su plasiranjem na tržište nekoliko brendova koji svojim karakteristikama dokazuju originalnost i unikatnost u odnosu na ostale iz iste kategorije.
Jedan od strateških ciljeva AS Holdinga i vizija predsjednika Uprave za sve članice grupacije je korištenje inovativnih tehnologija u proizvodnji hrane. Fokus je na digitalizaciji prehrambene industrije umrežavanjem mašina i razmjenom podataka između njih, kao i kontrola i optimizacija proizvodnje u realnom vremenu.
Rezultat ovih promjena i fleksibilnost proizvodnje članica AS Holdinga bitno će utjecati na kreiranje koncepata novih proizvoda sa višestrukim pogodnostima za korisnike.
„U ovom momentu instaliramo najmodernije proizvodne linije u nekoliko naših kompanija, npr. AS Jelahu gdje se trenutno instalira nova linija za wafle vrhunskih performansi. U Sprindu, Solani i Vispaku također pokrećemo nove pogone sa inovativnim proizvodima. Kompanija Oaza posjeduje najsavremeniji pogon za punjenje izvorske vode. Smatram da se poticanjem ulaganja u istraživačko-razvojne aktivnosti i jačanjem sposobnosti uvođenja inovacija, grade čvrsti temelji za tehnološko vodstvo i visok nivo konkurentnosti naših kompanija. Često volim istaći kako članice AS Holdinga polako ali sigurno postaju rasadnik kreativnih i originalnih proizvoda koje mogu konkurisati velikim svjetskim brendovima. Smatram da je naše vrijeme upravo sada jer ideje koje razvijamo sa našim timovima u potpunosti će promijenit doživljaj naših potrošača prema određenim proizvodima. Dokaz za to je upravo ovaj novi proizvod iz Vispaka, Tako lako rižoto koji predstavlja zdravi obrok za 80 pfeninga i 10 minuta“ – objašnjava Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj brendova AS Holdinga.
Vispakov “Tako lako” rižoto se može pripremiti za samo 10 minuta.
Ovo polugotovo jelo štedi vrijeme, jer je za pripremu klasičnog rižota potrebno skoro sat vremena. Domaćice, majke i zaposlene žene će imati više vremena da posvete sebi.
Tako Lako rižoto predstavlja kremasti spoj najfinijih i pomno biranih sastojaka koji ovaj obrok čine zdravim, nutritivno vrijednim i nevjerovatno ukusnim. Dolazi u dvije varijante; sa gljivama i sa povrćem, a u sastavu su mu najkvalitetnija zrna paraboiled riže i komadići gljiva i povrća koji su odmah spremni za kuhanje. Iz Vispaka vjeruju da će potrošači biti oduševljeni, baš kao što je bilo i stotine ispitanika u razvojnoj fazi rižota.
Zahvaljujući fokusu na istraživanju i razvoju iz AS Holdinga možemo očekivati još inovativnih proizvoda u ovoj 2022.godini.
Biznis.ba