Vijesti

CIJENE DRASTIČNO RASTU, A GRAMAŽA PROIZVODA PADA: DA LI SU POTROŠAČI U NJEMAČKOJ DVAPUT OPLJAČKANI

[ad_1]

U Njemačkoj potrošačke cijene neprestano rastu, no čini se da se količina u pakovanjima proizvoda smanjila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački Bild piše da osim što brojni proizvodi poskupljuju, smanjuje im se i gramaža.

To znači da kupci sada plate više za manje. “Potrošači su zapravo dvaput opljačkani”, upozoravaju iz njemačkih potrošačkih centara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ekonomist Gunther Schnabl sa Univerziteta u Leipzigu navodi da proizvođači pokušavaju sakriti inflaciju pa zato nude manju gramažu u pakovanjima. Upozorava potrošače da obrate pažnju na gramažu.

  • Velik broj proizvođača koristi jeftinije sastojke, mijenjaju recepte i smanjuju kvalitetu proizvoda. Potrošači će to još teže prepoznati – rekao je ekonomist Schnabl za Bild.

Naveo je i jedan primjer pa rekao da se u čokoladnim proizvodima koristi više mlijeka u prahu nego kakaa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bild je napisao nekoliko primjera proizvoda kojima je cijena veća, a gramaža manja. Jedan od njih je čips Pringles koji je prije koštao 2.59 eura i imao 200 grama, a sada košta 2.79 eura za 185 grama. U pakovanju tableta za perilice Somat Classic sada se nalazi samo 77 tableta dok ih je prije bilo 82.

U hrani za mačke marke Sheba sada je 66 grama hrane umjesto 80, a cijena je ostala ista i iznosi 99 centi. Proizvođač je veću cijenu opravdao “kompletno drugačijim receptom”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena topljenog sira Mikana bila je 1.99 eura dok sada košta 2.29 eura, a pakovanje je manje za 10 grama, piše Bild.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.



Hayat.ba