Vijesti

Euromoney proglasio UniCredit u BiH tržišnim liderom u kategorijama digitalnih rješenja i korporativne društvene odgovornosti

Euromoney je, u svom istraživanju o europskim tržišnim liderima za 2022. godinu (European Markets Leaders Survey), proglasio UniCredit liderom na tržištu Bosne i Hercegovine u kategorijama korporativne društvene odgovornosti i digitalnih rješenja.

Osim u Bosni i Hercegovini, u kojoj posluju UniCredit Bank d.d., Mostar i UniCredit Bank a.d. Banja Luka, UniCredit je dobio priznanje u još osam različitih zemalja te četiri ključna regiona u Europi (Italija, Njemačka, Centralna i Istočna Europa), prema neovisnoj globalnoj anketi u kojoj se ocjenjuju vodeći pružatelji finansijskih usluga, a koja se sprovodi na 100 tržišta. Ova priznanja su ujedno dokaz prisutnosti UniCredita na cijelom kontinentu, kao i posvećenosti svim tržištima na kojima djeluje.

Gospođa Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank d.d., Mostar izjavila je da rezultati ankete odražavaju ne samo vrijednost koju su generisala rješenja banke, već i ogroman trud i posvećenost svih kolegica i kolega te dodala:
„Neizmjerno smo ponosni na postignuća banke, te činjenicu da su naš rad prepoznali i vodeći pružatelji finansijskih usluga, proglasivši nas bankom liderom u ova dva polja. Naša misija je da svojim klijentima pružamo vrhunske digitalne usluge, i stoga kontinuirano radimo na njihovom unaprjeđenju i razvoju.

Također, UniCredit je posvećen i okrenut razvoju zajednice u kojoj djelujemo, te nam je od iznimnog značaja da smo prepoznati i u ovom segmentu. Naši će klijenti uvijek biti u samom središtu svega što radimo te ćemo, predvodeći industrijske trendove, nastaviti ulagati u inovativna rješenja, koja mogu još bolje zadovoljiti potrebe klijenata, te nastaviti osnaživati razvoj zajednice.“

Anketu je komentirao i Andrea Orcel, Izvršni direktor UniCredit-a, te ovom prilikom izjavio:
„Ponosni smo na ova postignuća kojima se odaje priznanje neumornim nastojanjima naše banke da svojim klijentima u Europi ponudi najbolju moguću uslugu. Kontinuirano ulažemo u istraživanja kako bismo razvijali inovativna rješenja za naše klijente, kako za građanstvo tako i za poslovne subjekte. Digitalizacija i naša posvećenost načelima zaštite okoliša, društvene odgovornosti i upravljanja, ključni su čimbenici koji omogućavaju razvoj naših usluga i pomažu nam da ostvarimo izvrsnost za naše dionike i izgradimo održivu budućnost za naše klijente, naše
zajednice i naše zaposlenike.“

Na izvanredan rezultat UniCredita u ovogodišnjem Euromoney istraživanju, ponosni su i u
UniCredit Bank a.d. Banja Luka. „Klijente stavljamo u fokus svega onoga što radimo, posebno cijeneći njihovo vrijeme, s toga kontinuirano ulažemo u digitalne proizvode i usluge Banke, koji klijentima omogućavaju poslovanje s Bankom kad god to njima odgovara, odakle god žele. Dodatno, svemu što radimo nastojimo dati dodatnu vrijednost, koja će doprinijeti dobrobiti zajednice u kojoj poslujemo, počevši od očuvanja životne sredine, kroz društveno-odgovorno bankarstvo, kao i kroz aktivnosti koje za cilj imaju poboljšanje života ugroženih kategorija društva.“, izjavio je Gordan Pehar, predsjednik Uprave UniCredit Bank a.d. Banja Luka.

Anketa Market Leaders nadovezuje se na ugledne programe dodjele nagrada časopisa Euromoney, kako bi pružila dodatne sveobuhvatne globalne rang-ljestvice brendova iz bankarske i finansijske industrije po specijalizacijama na nacionalnoj razini. U rang-ljestvicama Euromoney Market Leaders, kombiniraju se podaci koje dostavljaju banke s podacima samog časopisa, uredničkim stručnim znanjima i nezavisnim istraživanjima, kako bi se svake godine
utvrdili najbolji brendovi u industriji.

(Haber.ba)