Vijesti

Južna Koreja prva u svijetu po prodaji luksuznih stvari

SEUL – U mnogim državama je porasla prodaja luksuznih stvari, ali jedna država značajno prednjači u tome – Južna Koreja.

FOTO: Pixabay

Prema podacima finansijske kompanije Morgan Stanley, potrošnja na luksuz u ovoj državi je prošle godine porasla za 24 odsto, na 15,4 milijarde evra, što je 300 evra po stanovniku. To je dosta više nego u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama. U Kini je to 46 evra po stanovniku, dok je u Americi to 234 evra po stanovniku. Razlozi za velikom potražnjom za luksuzom su brojni, među kojima su rast kupovne moći, ali i želja da se pokaže društveni status.

U Južnoj Koreji je društveno prihvatljivo pokazivati bogatstvo. Prema istraživanju konsultantske kuće McKinsey, samo 22 posto Korejaca smatra da je finansijsko razmetanje u luksuzu nešto loše, dok je takvog mišljenja 45 posto Japanaca i 38 posto Kineza.

Južnokorejsko tržište luksuza posljednjih godina stabilno raste, a tom rastu doprinijela je i pandemija koronavirusa. S obzirom na to da se mnogi odlučuju za kupovinu preko interneta, internetska kupovina luksuznih brendova je značajno porasla.

Italijanski modni brend Moncler je objavio da su se njegovi prihodi u Južnoj Koreji u drugom kvartalu prošle godine udvostručili u odnosu na 2020. Švicarska grupacija Richemont, u čijem vlasništvu su brendovi Cartier i Van Cleef & Arpels, također je značajno povećala prodaju u ovoj azijskoj zemlji.

Luksuzni brendovi koriste i veliku korejsku industriju zabave kako bi povećali prodaju. Primjer za to jeste odluka francuskog Diora da Jimin, zvijezda boy banda BTS, bude njihov ambasador, prenosi Euronews. Klix

Objava Južna Koreja prva u svijetu po prodaji luksuznih stvari prenijeta sa portala Capital.ba – Informacija je capital.