Vijesti

Kako otvoriti butik u 6 koraka

Želite otvoriti butik i ne znate odakle početi? U tekstu koji slijedi dat ćemo vam kratke upute kako otvoriti butik u nekoliko koraka.

Imajte na umu da je ovo samo jednostavan vodič za početnike, pa se za neke detaljnije upute ipak bacite u istraživanje shodno ovim osnovama.

Korak 1 – uobličite ideju

Morate tačno odlučiti kako će izgledati vaš butik. Koju vrstu robe želite prodati u njoj i koju poruku želite poslati budućim potencijalnim kupcima.

kako otvoriti butik
Kako otvoriti butik i biti uspješan

Korak 2 – formirajte tim

Morate odlučiti odakle želite nabaviti robu. Naš savjet vam je da birate samo one koji su vrlo pouzdani i provjereni. Takođe, odaberite menadžera prema tom kriteriju. Sigurni smo da sa sobom želite sigurne i iskusne ljude.

Korak 3 – enterijer

Razmislite kako će izgledati unutrašnjost butika. Prekrasan enterijer bilo koje trgovine sigurno će privući više potencijalnih kupaca i bit će veliki plus za vaše buduće poslovanje. Nastojte da se podudaraju sa stilovima i uspostavite harmoniju boja. Ako je potrebno, možete unajmiti i stručnjaka koji će se pobrinuti za unutrašnjost vašeg novog butika.

kako otvoriti butik
Enterijer butika je veoma važan

Korak 4 – oglašavanje

Pronađite najbolja mjesta za oglašavanje. Bez obzira želite li to biti bilbordi, web stranice, flajeri ili bilo što drugo, svakako napravite dobar izbor u skladu sa svojim mogućnostima i željama. Razmotrite koju vrstu kupaca želite ciljati. Tamo gdje želite da vide vaš oglas. Prema istaraživanjima, najisplativiji medij za oglašavanje je radio.

Korak 5 – vaši radnici

Svakako napravite dobar izbor na takmičenju. Dobro proučite prijave svakog od kandidata i ne žurite s odlukom. Također, prije nego što se odlučite, razmislite hoćete li dati prednost nekim starijim i iskusnijim osobama ili možda mlađim, ali ljubaznijim i susretljivijim.

kako otvoriti butik
Kako otvoriti butik

Korak 6 – svečano otvoranje

Sigurni smo da želite da to bude nešto posebno i spektakularno što će privući veliku pažnju. To je zapravo sjajan način da skrenete pažnju na svoj novi butik i steknete neke stalne kupce od samog početka.

(poslovne.com/press)



(Pressmedia)