Vijesti

Kako privući nove kupce i povećati prodaju


- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -

Interaktivni seminar

Kako privući nove kupce i povećati prodaju

Datum održavanja: 7.2. – Sarajevo
Kroz seminar će vas voditi Ana Brajković, dugogodišnji iskusni direktor razvoja i prodaje.

Seminar je ograničen na 16 učesnika, požurite sa prijavom!
Seminar možete pohađati i online uživo, iz vlastitog doma ili ureda!

“Klijenti su poslovanju isto što i kisik tijelu.” Bernadette Doyle

Pokrećete li tek posao ili već imate kompaniju niz godina, ono šta vam je neophodno za opstanak te dugoročni rast je zadržavanje postojećih klijenata, ali i kontinuirana akvizicija novih klijenata. Ujedno je važno da pridobijete kvalitetne klijente s kojima ćete moći dugoročno sarađivati.

Privlačenje novih kupaca nije uvijek jednostavan zadatak, no ključno je prvenstveno postaviti dobro ciljeve i definisati ko je uopće vaš idealan kupac, s kim bi htjeli sarađivati, s kim sarađuje vaša konkurencija, kakve su prilike na tržištu i sl.

Kroz interaktivan seminar naučt ćete šta je aktivno traženje kupaca i kako to raditi smisleno i planirano? Ujedno i gdje sve možete pronaći svoje klijente, kako dogovoriti inicijalni sastanak te šta vam je potrebno sve saznati na prvom sastanku. Na seminaru se koriste vaši konkretni primjeri, primjeri iz prakse te interaktivne vježbe.

Po završetku seminara, polaznici bi trebali dobiti jasnija saznanja, odnosno biti u stanju:

– Definisati svoje kupce i ciljeve;
– Kvalitetno analizirati tržište i tržišne prilike;
– Koristiti različite resurse za traženje kupaca;
– Napraviti organigramsku analizu potencijalnih kupaca;
– Kvalificirati kupce;
– Uspješno dogovoriti i pripremiti inicijalne sastanke;
– Organizovati bazu podataka kupaca;
– Povećati značajno broj kupaca i kvalitetu kupaca.

Seminar je namijenjen:

Sve osobe koje su uključene u B2B ili B2C prodaju. Seminar je koristan za sve voditelje i uposlenike odjela prodaje, komercijaliste, voditelje i uposlenike odjela tele-prodaje i telemarketinga, prodajne savjetnike i predstavnike, voditelje sektora, managere, direktore, obrtnike, vlasnike i sve osobe koje žele unaprijediti svoje prodajne vještine.

Cijena:

Kotizacija za učešće na seminaru Kako privući nove kupce i povećati prodaju iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 31. januara iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

DETALJAN SADRŽAJ I PRIJAVA

 



Akta.ba

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -