Usprkos usporavanju svjetskog maloprodajnog tržišta, ovaj globalni maloprodajni lanac za opremanje doma uspješno je nastavio s planovima ekspanzije i u svojim prodavnicama uslužio čak 1,2 miliona novih kupaca.
U skladu s očekivanjima, finansijska godina 2022/2023., koja je kalendarski trajala od 1. septembra 2022. do 31. augusta 2023., je zbog rastuće inflacije, operativnih troškova i niže kupovne moći za JYSK bila izazovna. Kompanija je na to odgovorila još konkurentnijim cijenama i bogatijom ponudom u glavnim kategorijama proizvoda poput baštenskog namještaja, čime je u finansijskoj godini 2023. povećala svoj promet na 5,2 milijarde eura, piše biznisinfo.
EBIT je u usporedbi s prethodnom godinom manji za 13,2%, djelomično zbog slabljenja vrijednosti valuta koje su utjecale na neke od najvećih JYSK zemalja. Međutim, u usporedbi s godinama prije Covida, EBIT je veći za 5,7% od onog ostvarenog u 2019/2020., što je potvrda nastavka dugoročnog uzlaznog trenda.
Rami Jensen
“Usprkos nešto nižem EBIT-u, JYSK je svojim pristupačnim cijenama i proizvodima visoke kvalitete uspješno izbjegao niže prodajne rezultate. Svi možemo biti vrlo ponosni na naš trud i ostvareni uspjeh u ovoj finansijskoj godini, a jednako tako svim našim zaposlenicima želim zahvaliti na njihovoj predanosti i posvećenosti”, rekao je predsjednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen.
Nastavak ekspanzije s novim predsjednikom i izvršnim direktorom
Tokom finansijske godine 2022/2023., JYSK je otvorio vrata svojih prvih prodavnica u Turskoj, a u planu su otvorenja novih tržišta kao i novih prodavnica na postojećim tržištima na kojima JYSK već posluje. Kompanija je u finansijskoj godini otvorila ukupno 135 novih prodavnica. Osim toga je proveden rekordan broj aktivnosti u prodavnicama, što uključuje 619 preuređenja ili preseljenja i povećanja postojećih prodavnica te implementaciju najnovijeg 3.0 inspirativnog koncepta uređenja prodavnica. Dvije trećine svih JYSK prodavnica sada su uređene prema novom, uspješnom skandinavskom konceptu.
JYSK je u prošloj finansijskoj godini također otvorio svoj najsavremeniji distribucijski centar u Mađarskoj. Radi se o jednom od najvećih distribucijskih centara u regiji i investiciji vrijednoj 200 miliona eura. Ovaj distribucijski centar osigurat će brži i učinkovitiji lanac opskrbe do JYSKovih prodavnica i kupaca u ovom dijelu Europe.
Također, nastavilo se ulagati u IT rješenja u cilju ostvarenja svoje strategije “Seamless and closer to the customer”. JYSKov Unified Commerce sistem kupcima omogućava da jednostavno započnu i završe svoju narudžbu bez obzira na to kupuju li u fizičkoj ili online trgovini.
“Naš plan za ekspanziju nastavljamo bez usporavanja. Planiramo otvoriti barem jednak broj prodavnica u novoj finansijskoj godini i želimo biti još bliže našim kupcima kako bismo i dalje bili njihov prvi izbor i mjesto gdje uvijek mogu pronaći sve što im treba za opremanje doma”, rekao je Rami Jensen.
Očekivanja za finansijsku godinu 2023/2024.
Globalno maloprodajno tržište i dalje je vrlo nepredvidivo, jer su kupci još uvijek oprezni i paze gdje i na šta troše svoj novac. Međutim, inflacija se smanjuje, a lanac opskrbe se normalizovao. Operativni troškovi su i dalje visoki, ali očekuje se da će se oni u idućoj godini stabilizovati.
“Usprkos nesigurnostima u svijetu oko nas, nastavljamo s fokusom na dugoročan rast i ekspanziju. JYSK je poznat po svojim odličnim skandinavskim ponudama, a kupci nas nastavljaju birati kad god su u potrazi za novim krevetom, baštenskim namještajem ili dekoracijama za dom, kao i našom uslugom visoke kvalitete. Idemo pravim putem“, zaključio je predsjednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen.
Finansijska godina 2022/2023. JYSKa globalno u brojkama:
Promet: 5,2 milijarde eura
Rast prometa: 6,3%
EBIT: 531 miliona eura
Finansijska godina 2022/2023. JYSKa BiH u brojkama:
Promet: 80 miliona KM
Rast prometa: 6,8%
EBIT: 15,5 miliona KM.
Na linku možete potražiti zvanični JYSK godišnji izvještaj za period 2022/2023.: JYSK annual report 2022/2023.
(Haber.ba)