Vijesti

Đapo: Regiju južni Jadran – dolina Neretve treba brendirati, povezati i promovisati

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -

Hercegovina je čarobna i ima mnogo toga za ponuditi od avanturističkog do religioznog turizma, a regija južni Jadran – dolina Neretve, koju je već odavno prepoznao i povezao privatni sektor, se može brendirati iako obuhvata dvije zemlje, istakla je federalna ministrica okoliša i turizma Edita Đapo na Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru.

 

– Ovo je jedna regija koju je prepoznao privatni sektor i oni su već davno počeli da je povezuju te da goste iz Hrvatske dovode u Hercegovinu i iz Hercegovine u Hrvatsku – kazala je Đapo uoči konferencije “Brendiranje turističke destinacije južni Jadran – dolina Neretve i regionalno povezivanje”.

Naglasila je kako Hercegovina turistima ima mnogo toga za ponuditi.

– Svaki turista može ovdje naći ono što želi, od religioznog turizma, gdje je svjetski poznato Međugorje koje je već izbrendirano, naravno, tu su i Buna i Tekija na Buni, potom Žitomislići. Hercegovina ima i Hutovo blato, Blidinje, Vjetrenicu, i svaki turista ovdje može naći sve od avanturističkog do religioznog turizma – naglasila je Đapo.

Istakla je kako je veoma važno da “ono što brendiramo i obećamo da turista može i doživjeti” te da iza toga stoje vlade.

– Iznimno je važno kada brendiramo nešto, a ova regija se može brendirati iako obuhvata obje zemlje, da se da obećanje da ono što brendiramo i što obećavamo da turista može doživjeti ovdje u ovoj regiji, da iza toga stoje vlade. Mi smo već uspostavili kooperaciju i nadamo se da ćemo nastaviti, a ova konferencija dolazi u pravo vrijeme nakon koronavirusa kada su posjetitelji željni putovanja i ja sam sigurna da će oni doći i posjetiti ovu regiju – ocijenila je Đapo.

Po njenom mišljenju, na tom planu se može dosta naučiti od Hrvatske i izvanredno je da na brendiranju ove regije obje zemlje rade skupa.

– Mi iz BiH možemo puno naučiti iz Hrvatske, koja je i turistička zemlja. Oni su prema indeksu brendiranja po Bloom Consultingu na 20. dok je BiH na 116. mjestu. Mislim da će biti izvanredno da radimo skupa, da brendiramo ovu regiju koja obuhvata obje zemlje da promovišemo i imamo što više turista, a to znači više radnih mjesta u turizmu veći prihodi i naravno bolji život za sve nas – poručila je ministrica Đapo.

Premijer HNK Nevenko Herceg izrazio je nadu kako će današnja konferencija i niz sadržaja koji idu uz to biti prekretnica, jedan poticaj za pokretanje kotača razvoja turizma na ovom prostoru.

Buduće zajedništvo, kako je kazao, ima snagu, znanje i volju promišljati razvoj, budućnost i savremeni turizam kakvog žele turisti 21. stoljeća.

– O našim potencijalima, o onome što naša sredina ima, kad govorimo o bogatoj istoriji, vrijednoj baštini, bogodanim prirodnim ljepotama od mora, rijeka, jezera, planina, šuma, do bogate arheološke, kulturne, gastronomske, sportske, pustolovne i svake druge vrijednosti ne trebamo govoriti, ali sve to trebamo jasno pozicionirati, brendirati i ispričati neispričanu priču – poručio je Herceg.

Ministrica turizma i sporta RH Nikolina Brnjac istakla je kako je važno nastaviti saradnju na evropskim strukturnim fondovima i na prekograničnoj saradnji jer na taj način se, kako je navela, može upravo raditi na dodatnim promotivnim aktivnostima i na dodatnom razvoju održivog turizma.

Konferenciju “Brendiranje turističke destinacije južni Jadran – dolina Neretve i regionalno povezivanje” organizirala je Vlada Hercegovačko-neretvanskog kantona (HNK), Ministarstvo turizma i sporta Republike Hrvatske (RH) i Turistički klaster Hercegovine a održana je u sklopu Mostarskog ekonomskog foruma na Međunarodnom sajmu gospodarstva.

Biznis.ba / FENA

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Kraj oglasa -