STOKHOLM – Švedska trgovina modne odjeće Hennes & Mauritz (H&M) razmatra naplatu povrata robe kupljene putem interneta kao jednu od mjera za smanjenje rastućih troškova.
Kompanija ovih dana isprobava uvođenje naknade u Norveškoj i Ujedinjenom Kraljevstvu, prihvaćajući tako mjeru kojoj su se okrenuli i konkurenti, rekla je glavna izvršna direktorica Helena Helmersson.
“Testiramo to kao moguću mjeru koju bi mogli preduzeti, a sve će ovisiti o tome kako kupci reagiraju”, istaknula je u intervjuu u četvrtak.
H&M želi smanjiti troškove kako bi se uspješnije borio s povećanim cijenama sirovina i prijevoza nakon razočaravajućeg tromjesečnog izvješća zbog kojeg je cijena dionice pala blizu 18-godišnjeg minimuma.
S pozitivnije strane, Helmersson je kazala kako je inflacija transporta i nekih sirovina, poput pamuka, možda dosegla vrhunac – iako bi se zbog valutnih učinaka rast cijena mogao zadržati i sljedeći kvartal.
“Još uvijek je dosta neizvjesnosti, ali čini se da je dosegla vrhunac i da se stanje polako, ali sigurno smiruje. Najveći faktor koji će uticati na budućnost je kurs dolara”, zaključila je Helmersson. Bloomberg Adria
Objava H&M razmatra uvođenje naplate kod povrata odjeće kupljene online prenijeta sa portala Capital.ba – Informacija je capital.